| Izgradnja komunalne opreme po ZN GORIČICA v Postojni - ZAKLJUČEN |
JAVNI RAZPIS
Gradnje DA
Blago
Storitve |
Izpolni Urad za objave
Datum prejema obvestila __________________
Pregledal _________________________________ |
Ali je to javno naročilo vključeno v Sporazum o vladnih naročilih (GPA)? NE x DA
ODDELEK I: NAROČNIK
I.1) URADNO IME IN NASLOV NAROČNIKA
Organizacija
OBČINA POSTOJNA
|
Kontaktna oseba
Ivan Žnidaršič |
Naslov
Ljubljanska 4
|
Poštna številka
6230 |
Kraj
Postojna
|
Država
Slovenija |
Telefon
05/ 72 80 760, 041 623 273
|
Faks
05/ 72 80 780 |
Elektronska pošta (e-mail)
Ivan.znidarsic@postojna.si |
Internetni naslov (URL)
|
I.2) NASLOV, KJER JE MOGOČE DOBITI DODATNE INFORMACIJE:
Isti kot v I.1 DA Če ni isti, glej prilogo A
I.3) NASLOV, KJER JE MOGOČE DOBITI DOKUMENTACIJO:
Isti kot v I.1 NE Če ni isti, glej prilogo A
I.4) NASLOV, NA KATEREGA JE TREBA POSLATI PONUDBE/PRIJAVE ZA SODELOVANJE:
Isti kot v I.1 NE Če ni isti, glej prilogo A
I.5) VRSTA NAROČNIKA*
Centralna raven Institucija EU Drugo
Regionalna/lokalna raven DA Oseba javnega prava
ODDELEK II: PREDMET JAVNEGA NAROČILA
II.1) OPIS
II.1.1) Vrsta javnega naročila gradnje (v primeru javnega naročila gradnje)
Izvedba DA Projektiranje in izvedba Izvedba, s kakršnimi koli načini gradnje,
ki ustrezajo zahtevam,
določenim s strani naročnika
II.1.2) Vrsta javnega naročila blaga (v primeru javnega naročila blaga)
Nakup Najem Zakup Najem - nakup Kombinacija prejšnjih
II.1.3) Vrsta javnega naročila storitev (v primeru javnega naročila storitev)
Kategorija storitve
II.1.4) Ali gre za okvirni sporazum? * NE DA
II.1.5) Oznaka javnega naročila, ki ga je določil naročnik *
II.1.6) Opis/predmet javnega naročila (uporabite nov list, če je to potrebno)
IZGRADNJA KOMUNALNE OPREME PO ZN GORIČICA V POSTOJNI
II.1.7) Lokacija ali mesto gradnje, kraj dobave ali izvedbe
POSTOJNA
Šifra NUTS * _______________
II.1.8) Nomenklatura
II.1.8.1)Enotni besednjak javnih naročil (CPV) *
|
Glavni besednjak |
Dopolnilni besednjak (kadar je potrebno) |
Glavni predmet |
...- |
- - - |
Dodatni predmeti |
...-
...-
...-
...- |
- - -
- - -
- - -
- - - |
II.1.8.2) Druga ustrezna nomenklatura (CPA / NACE / CPC): ______________________________________
II.1.9) Razdelitev na sklope (za podatke o sklopih uporabite prilogo B tolikokrat, kot jo potrebujete)
NE X DA
Ponudbe se lahko predložijo za: en sklop več sklopov vse sklope
II.1.10) Ali se bodo variante sprejemale (kjer je potrebno)
NE X DA
II.2) KOLIČINA ALI OBSEG JAVNEGA NAROČILA
II.2.1) Celotna količina ali obseg (vključno z vsemi sklopi in opcijami, če je potrebno)
Delna izgradnja komunalne infrastrukture: fekalna kanalizacija, vodovod-gradbena dela, elektrika, telefon, dovozne ceste- zemeljska dela
II.2.2) Opcije (če je potrebno). Opis in čas, kdaj se lahko izvajajo (če je to mogoče)
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
II.3) TRAJANJE JAVNEGA NAROČILA ALI ROK ZA ZAKLJUČEK
Bodisi: Čas v mesecih in/ali dni (od oddaje naročila)
Ali: Začetek 02/08/2004 in/ali konec 31/12/2004 (dd/mm/llll)
ODDELEK III: PRAVNI, EKONOMSKI, FINANČNI IN TEHNIČNI PODATKI
III.1) POGOJI, KI SE NANAŠAJO NA NAROČILO
III.1.1) Obvezni depoziti in jamstva (če je potrebno)
Garancija za resnost ponudbe v višini 5% ponudbene vrednosti naročila
III.1.2) Glavni pogoji financiranja in plačila ter/ali sklic na ustrezne določbe (če je potrebno)
Najkrajšo rok plačila je 60 dni od potrditve situacije
III.1.3) Pravna oblika, ki jo mora prevzeti skupina dobaviteljev blaga, gradbenikov ali ponudnikov storitev, kateri je bilo javno naročilo oddano (če je potrebno)
Skladno z razpisno dokumentacijo
III.2) POGOJI ZA SODELOVANJE
III.2.1) Podatki v zvezi s statusom izvajalca gradnje, dobavitelja blaga ali ponudnika storitev ter podatki in formalnosti, ki so potrebni za vrednotenje minimalnih zahtevanih ekonomskih, finančnih in tehničnih sposobnosti
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
III.2.1.1) Pravni status – obvezna dokazila
- registracija ponudnika pri pristojnem organu (datum potrdila pristojnega organa ne sme biti starejši od 60 dni)
- potrdilo pristojnega sodišča, da proti ponudniku ni uveden postopek prisilne poravnave, stečajni ali likvidacijski postopek, da ponudnik ni prenehal poslovati na podlagi sodne ali druge prisilne odločbe (datum potrdila ne sme biti starejši od 60 dni)
- potrdilo Ministrstva za pravosodje, da ponudnik ni vpisan v kazensko evidenco, da ni v kazenskem postopku zaradi suma storitve kaznivega dejanja v zvezi s podkupovanjem ali da zaradi takega kaznivega dejanja ni bil pravnomočno obsojen, in da ni bila v zadnjih petih letih pred objavo tega naročila izdana pravnomočna odločba za kaznivo dejanje, ki je povezano z njegovim poslovanjem ali da ni bila izdana pravnomočna sodba ali upravna odločba, s katero je ponudniku prepovedano opravljanje dejavnosti, ki je predmet javnega naročila (datum potrdila ne sme biti starejši od 60 dni)
- potrdilo Davčne uprave RS, da ponudnik nima evidentiranih neporavnanih davkov, prispevkov in drugih dajatev v obdobju zadnjih šest mesecev (datum potrdila ne sme biti starejši od 30 dni)
- dovoljenje pristojnega organa za opravljanje dejavnosti, ki je predmet javnega naročila
III.2.1.2) Ekonomske in finančne sposobnosti – obvezna dokazila
-Obrazec BON 1/P in BON 2 za gospodarske družbe, oz. BON 1/SP in ustrezno potrdilo banke o plačilni sposobnosti ponudnika za samostojne podjetnike
III.2.1.3) Tehnične sposobnosti – obvezna dokazila
- izpolnjen obrazec ključni kadri, ki bodo sodelovali pri izvedbi naročila (obrazec 6)
-izpolnjeno obrazec s podatki o že sklenjenih pogodbah- inženirske gradnje, iz katerih je razvidna zasedenost kapacitet v letu 2004 (obrazec 7)
-izpolnjeno izjavo (obrazec 8) o razpoložljivi opremi (tehnične zmogljivosti) in dostopu do ključnih surovin in materialov in seznam razpoložljive tehnične opreme (obrazec 8A)
-izjava o sposobnosti za izvedbo posla ( obrazec 4)
-izvedeni projekti inženirskih gradenj v zadnjih 5 letih, s priporočili naročnikov (obrazec 5)
III.3) POGOJI, KI SO SPECIFIČNI ZA JAVNA NAROČILA storitev
III.3.1) Ali je zagotavljanje storitev omejeno na določeno stroko?
NE DA
Če je, sklic na ustrezen zakon ali druge predpise
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
III.3.2) Ali bodo pravne osebe morale navesti imena in strokovna znanja osebja, ki bo odgovorno za izvedbo javnega naročila?
NE DA
ODDELEK IV: POSTOPEK
IV.1) VRSTA POSTOPKA
Odprti x Pospešeni omejeni
Omejeni Pospešeni s pogajanji
S pogajanji
IV.1.1) Ali so kandidati že izbrani? (samo za postopek s pogajanji in samo, če je znano)
NE DA Če so, navedite podrobnosti pod točko Drugi podatki (poglavje V)
IV.1.2) Utemeljitev izbire pospešenega postopka (če je to primerno)
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
IV.1.3) Prejšnje objave v zvezi z istim javnim naročilom (če je znano)
IV.1.3.1) Predhodna objava o istem javnem naročilu (če je znano)
Številka obvestila v kazalu UL |
- z dne // (dd/mm/llll) |
IV.1.3.2) Druge prejšnje objave
Številka obvestila v kazalu UL |
- z dne // (dd/mm/llll) |
IV.1.4) Predvideno število dobaviteljev blaga, ki bodo povabljeni k oddaji ponudbe (kadar je znano)
Število ali: Najmanj / Največ
IV.2) MERILA ZA ODDAJO
(A) Najnižja cena
ali:
(B) Ekonomsko najugodnejša ponudba glede na:: X
B1) spodaj navedena merila (od najpomembnejšega do najmanj pomembnega, kjer je to mogoče)
1. cena
2. način plačila
3. garancija
V vrstnem redu od najpomembnejšega do najmanj pomembnega: NE DA
ali:
B2) merila, navedena v razpisni dokumentaciji x
IV.3) UPRAVNI PODATKI
IV.3.1) Referenčna številka, ki jo je dokumentu določil naročnik *
40505-9/2004
IV.3.2) Pogoji za pridobitev razpisne dokumentacije in dopolnilne dokumentacije
Pridobiti ju je mogoče do 11/06/2004
Cena (kjer je potrebno) 40.000,00 valuta: Sit
Pogoji in način plačila: ponudnik pred dvigom RD plača naročniku nadomestilo za materialne stroške, ki znašajo 40.000,00 Sit (v ceno je vključen DDV). Nakazilo se izvede na račun 01294-0100016345, Občina Postojna s pripisom "RD Goričica"
IV.3.3) Rok za sprejemanje ponudb ali prijav za sodelovanje (odvisno od tega, ali gre za odprti postopek, omejeni postopek ali postopek s pogajanji)
21/06/2004
Čas (kadar je znano): do 9.00 ure
IV.3.4) Odpošiljanje povabil k oddaji ponudbe izbranim kandidatom (V omejenem postopku in postopku s pogajanji)
Predvideni datum: // (dd/mm/llll)
IV.3.5) Jezik ali jeziki, v katerih morajo biti sestavljene ponudbe ali prijave za sodelovanje
ES |
DA |
DE |
EL |
EN |
FR |
IT |
NL |
PT |
FI |
SV |
Drug (drugi) - tretja država |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SLOVENSKI |
IV.3.6) Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe (v primeru odprtega postopka)
Do 30/08/2004
IV.3.7) Pogoji odpiranja ponudb
IV 3.7.1) Osebe, ki so lahko navzoče pri odpiranju ponudb (kjer je znano)
Odpiranje ponudb je javno
IV.3.7.2) Datum, čas in kraj
Datum 21/06/2004 Čas ob 11.00 uri
Kraj: v sejni sobi Kulturnega doma Postojna, Gregorčičev drevored 1 (vhod s Prešernove ul.), 6230 Postojna
ODDELEK VI DRUGI PODATKI
VI.1) ALI JE TO NEOBVEZNO OBVESTILO?
NE x DA
VI.2) NAVEDITE, ALI GRE ZA DODATNO JAVNO NAROČILO TER PREDVIDENI ČASOVNI RAZPORED ZA OBJAVO POZNEJŠIH OBVESTIL, ČE JE TO PRIMERNO
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
VI.3) ALI SE JAVNO NAROČILO NANAŠA NA PROJEKT/PROGRAM, KI SE FINANCIRA IZ SREDSTEV EU?*
NE DA
Če se, navedite projekt/program in kakršen koli uporaben sklic________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
VI.4) DODATNE INFORMACIJE (če je potrebno)
Predvideni datum odločitve o sprejemu ponudbe je 05.07.2004
VI.5) DATUM, KO JE BILO TO OBVESTILO ODPOSLANO: 10/05/2004(dd/mm/llll)
Župan
Jernej Verbič PRILOGA A
1.2) NASLOV, KJER JE MOGOČE DOBITI DODATNE INFORMACIJE:
Organizacija
|
Kontaktna oseba |
Naslov
|
Poštna številka |
Kraj
|
Država
|
Telefon
|
Faks
|
Elektronska pošta (e-mail) |
Internetni naslov (URL)
|
1.3) Naslov, KJER JE MOGOČE DOBITI DOKUMENTACIJO:
Organizacija
OBČINA POSTOJNA
|
Kontaktna oseba
Zora Obreza |
Naslov
Ljubljanska 4
|
Poštna številka
6230 |
Kraj
Postojna
|
Država
Slovenija |
Telefon
05/ 72 80 784
|
Faks
05/ 72 80 780 |
Elektronska pošta (e-mail)
Zora.obreza@postojna.si |
Internetni naslov (URL)
|
1.4) Naslov, NA KATEREGA JE TREBA POSLATI PONUDBE/PRIJAVE ZA SODELOVANJE:
Organizacija
OBČINA POSTOJNA
|
Kontaktna oseba |
Naslov
Ljubljanska cesta 4, pisarna št. 22
|
Poštna številka
6230 |
Kraj
Postojna
|
Država
Slovenija |
Telefon
05/ 72 80 750
|
Faks
05/ 72 80 780 |
Elektronska pošta (e-mail) |
Internetni naslov (URL)
|
PRILOGA B PREDHODNO INFORMATIVNO OBVESTILO - PODATKI O SKLOPIH
SKLOP št.
1) Nomenklatura
1.1)Enotni besednjak javnih naročil (CPV) *
|
Glavni besednjak |
Dopolnilni besednjak (kadar je potrebno) |
Glavni predmet |
...- |
- - - |
Dodatni predmeti |
...-
...-
...-
...- |
- - -
- - -
- - -
- - - |
1.2) Druga ustrezna nomenklatura (CPA / NACE / CPC): _________________________________________
__________________________________________________________________________________
2) Kratek opis: __________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
3) Obseg ali količina _____________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
4) Navedba različnih datumov začetka/dobave (če je to znano)
Začetek // (dd/mm/llll) /Dobava // (dd/mm/llll)
SKLOP št.
1) Nomenklatura
1.1)Enotni besednjak javnih naročil (CPV) *
|
Glavni besednjak |
Dopolnilni besednjak (kadar je potrebno) |
Glavni predmet |
...- |
- - - |
Dodatni predmeti |
...-
...-
...-
...- |
- - -
- - -
- - -
- - - |
1.2) Druga ustrezna nomenklatura (CPA / NACE / CPC): _________________________________________
__________________________________________________________________________________
2) Kratek opis: __________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
3) Obseg ali količina _____________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
4) Navedba različnih datumov začetka/dobave (če jeznan)
Začetek // (dd/mm/llll) /Dobava // (dd/mm/llll)
...................................................... (Uporabite to prilogo tolikokrat, kot je potrebno) .....................................................
|