Občina Postojna
Izgradnja komunalne opreme po ZN GORIČICA v Postojni - ZAKLJUČEN

 

 

JAVNI RAZPIS

 

Gradnje DA

Blago               

Storitve  

Izpolni Urad za objave

 

Datum prejema obvestila __________________

Pregledal _________________________________

 

Ali je to javno naročilo vključeno v Sporazum o vladnih naročilih (GPA)?     NE    x  DA    

 

ODDELEK I: NAROČNIK

 

I.1) URADNO IME IN NASLOV NAROČNIKA

 

Organizacija

OBČINA POSTOJNA

 

Kontaktna oseba

Ivan Žnidaršič

Naslov

Ljubljanska 4

 

Poštna številka

6230

Kraj

Postojna

 

Država

Slovenija

Telefon

05/ 72 80 760, 041 623 273

 

Faks

  05/ 72 80 780

Elektronska pošta (e-mail)

Ivan.znidarsic@postojna.si

Internetni naslov (URL)

 

 

 

I.2) NASLOV, KJER JE MOGOČE DOBITI DODATNE INFORMACIJE:             

Isti kot v I.1  DA                                                                                     Če ni isti, glej prilogo A

I.3) NASLOV, KJER JE MOGOČE DOBITI DOKUMENTACIJO:                          

Isti kot v I.1  NE                                                                                      Če ni isti, glej prilogo A

I.4) NASLOV, NA KATEREGA JE TREBA POSLATI PONUDBE/PRIJAVE ZA SODELOVANJE:  

Isti kot v I.1  NE                                                                      Če ni isti, glej prilogo A

I.5) VRSTA NAROČNIKA*

Centralna raven                             Institucija EU                                                 Drugo    

Regionalna/lokalna raven   DA    Oseba javnega prava                                  


ODDELEK II: PREDMET JAVNEGA NAROČILA

II.1) OPIS

II.1.1) Vrsta javnega naročila gradnje (v primeru javnega naročila gradnje)

Izvedba        DA           Projektiranje in izvedba                  Izvedba, s kakršnimi koli načini gradnje,         

                                                                                                        ki ustrezajo zahtevam,

                                                                                                                 določenim s strani naročnika

II.1.2) Vrsta javnega naročila blaga  (v primeru javnega naročila blaga)

Nakup                    Najem           Zakup        Najem - nakup                Kombinacija prejšnjih         

II.1.3) Vrsta javnega naročila storitev (v primeru javnega naročila storitev)    

         Kategorija storitve      

II.1.4) Ali gre za okvirni sporazum? *                       NE                 DA         

 

II.1.5) Oznaka javnega naročila, ki ga je določil naročnik *

II.1.6) Opis/predmet javnega naročila (uporabite nov list, če je to potrebno)

IZGRADNJA KOMUNALNE OPREME PO ZN GORIČICA V POSTOJNI

 

II.1.7) Lokacija ali mesto gradnje, kraj dobave ali izvedbe

 POSTOJNA

Šifra NUTS * _______________

 

II.1.8) Nomenklatura

II.1.8.1)Enotni besednjak javnih naročil (CPV) *

 

Glavni besednjak

Dopolnilni besednjak (kadar je potrebno)

Glavni predmet

...-

-  -  -

Dodatni predmeti

...-

...-

...-

...-

-  -  -

-  -  -

-  -  -

-  -  -

 

II.1.8.2) Druga ustrezna nomenklatura (CPA / NACE / CPC): ______________________________________

 


II.1.9) Razdelitev na sklope  (za podatke o sklopih uporabite prilogo B tolikokrat, kot jo potrebujete)

NE    X       DA      

Ponudbe se lahko predložijo za:       en sklop            več sklopov                vse sklope        

II.1.10) Ali se bodo variante sprejemale        (kjer je potrebno)

NE    X       DA      

II.2) KOLIČINA ALI OBSEG JAVNEGA NAROČILA

II.2.1) Celotna količina ali obseg (vključno z vsemi sklopi in opcijami, če je  potrebno)

Delna izgradnja komunalne infrastrukture: fekalna kanalizacija, vodovod-gradbena dela, elektrika, telefon, dovozne  ceste- zemeljska dela

II.2.2) Opcije  (če je potrebno). Opis in čas, kdaj se lahko izvajajo (če je to mogoče)

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

 

 

II.3) TRAJANJE JAVNEGA NAROČILA ALI ROK ZA ZAKLJUČEK

Bodisi: Čas v mesecih  in/ali dni   (od oddaje naročila)

Ali:       Začetek 02/08/2004 in/ali konec 31/12/2004 (dd/mm/llll)

 

 

ODDELEK III: PRAVNI, EKONOMSKI, FINANČNI IN TEHNIČNI PODATKI

 

III.1) POGOJI, KI SE NANAŠAJO NA NAROČILO

 

III.1.1) Obvezni depoziti in jamstva (če je potrebno)

Garancija za resnost ponudbe v višini 5% ponudbene vrednosti naročila

 

III.1.2) Glavni pogoji financiranja in plačila ter/ali sklic na ustrezne določbe    (če je potrebno)

Najkrajšo rok plačila je 60 dni od potrditve situacije

III.1.3) Pravna oblika, ki jo mora prevzeti skupina dobaviteljev blaga, gradbenikov ali ponudnikov storitev, kateri je bilo javno naročilo oddano  (če je potrebno)

Skladno z razpisno dokumentacijo

 

III.2) POGOJI ZA SODELOVANJE

 

III.2.1) Podatki v zvezi s statusom izvajalca gradnje, dobavitelja blaga ali ponudnika storitev ter podatki in formalnosti, ki so potrebni za vrednotenje minimalnih zahtevanih ekonomskih, finančnih in tehničnih sposobnosti

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

 


III.2.1.1) Pravni status – obvezna dokazila

- registracija ponudnika pri pristojnem organu (datum potrdila pristojnega organa ne sme biti starejši od 60 dni)

- potrdilo pristojnega sodišča, da proti ponudniku ni uveden postopek prisilne poravnave,  stečajni ali likvidacijski postopek, da ponudnik ni prenehal poslovati na podlagi sodne ali druge prisilne odločbe (datum potrdila ne sme biti starejši od 60 dni)

- potrdilo Ministrstva za pravosodje, da ponudnik ni vpisan v kazensko evidenco, da ni v kazenskem postopku zaradi suma storitve kaznivega dejanja v zvezi s podkupovanjem ali da zaradi takega kaznivega dejanja ni bil pravnomočno obsojen, in da ni bila v zadnjih petih letih pred objavo tega naročila izdana pravnomočna odločba za kaznivo dejanje, ki je povezano z njegovim poslovanjem ali da ni bila izdana pravnomočna sodba ali upravna odločba, s katero je ponudniku prepovedano opravljanje dejavnosti, ki je predmet javnega naročila (datum potrdila ne sme biti starejši od 60 dni)

- potrdilo Davčne uprave RS, da ponudnik nima evidentiranih neporavnanih davkov, prispevkov in drugih dajatev v obdobju zadnjih šest mesecev (datum potrdila ne sme biti starejši od 30 dni)

- dovoljenje pristojnega organa za opravljanje dejavnosti, ki je predmet javnega naročila

 

III.2.1.2) Ekonomske in finančne sposobnosti – obvezna dokazila

-Obrazec BON 1/P in BON 2 za gospodarske družbe, oz. BON 1/SP in ustrezno potrdilo banke o plačilni sposobnosti ponudnika za samostojne podjetnike

 

III.2.1.3) Tehnične sposobnosti – obvezna dokazila

- izpolnjen obrazec ključni kadri, ki bodo sodelovali pri izvedbi naročila (obrazec 6)

-izpolnjeno obrazec s podatki o že sklenjenih pogodbah- inženirske gradnje, iz katerih je razvidna zasedenost kapacitet v letu 2004 (obrazec 7)

-izpolnjeno izjavo (obrazec 8) o razpoložljivi opremi (tehnične zmogljivosti) in dostopu do ključnih surovin in materialov in seznam razpoložljive tehnične opreme (obrazec 8A)

-izjava o sposobnosti za izvedbo posla ( obrazec 4)

-izvedeni projekti inženirskih gradenj v zadnjih 5 letih, s priporočili naročnikov (obrazec 5)

 

III.3) POGOJI, KI SO SPECIFIČNI ZA JAVNA NAROČILA storitev

III.3.1) Ali je zagotavljanje storitev omejeno na določeno stroko?

NE           DA      

      Če je, sklic na ustrezen zakon ali druge predpise 

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

III.3.2) Ali bodo pravne osebe morale navesti imena in strokovna znanja osebja, ki bo odgovorno za izvedbo javnega naročila?

NE           DA      

ODDELEK IV: POSTOPEK

IV.1) VRSTA POSTOPKA

 

Odprti                                          x                                             Pospešeni omejeni                        

Omejeni                                                                                   Pospešeni s pogajanji        

S pogajanji                                                                            

 

IV.1.1) Ali so kandidati že izbrani? (samo za postopek s pogajanji in samo, če je znano)

NE           DA                 Če so, navedite podrobnosti pod točko Drugi podatki (poglavje V)

 

IV.1.2) Utemeljitev izbire pospešenega postopka (če je to primerno)

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

 

IV.1.3) Prejšnje objave v zvezi z istim javnim naročilom  (če je znano)

IV.1.3.1) Predhodna objava o istem javnem naročilu  (če je znano)

Številka obvestila v kazalu UL

 - z dne // (dd/mm/llll)

IV.1.3.2) Druge prejšnje objave

Številka obvestila v kazalu UL

 - z dne // (dd/mm/llll)

 

IV.1.4) Predvideno število dobaviteljev blaga, ki bodo povabljeni k oddaji ponudbe  (kadar je znano)

Število                     ali:                 Najmanj        /    Največ   

IV.2) MERILA ZA ODDAJO

 

     (A) Najnižja cena    

      ali:

     (B) Ekonomsko najugodnejša ponudba glede na:: X

B1) spodaj navedena merila (od najpomembnejšega do najmanj pomembnega, kjer je to mogoče) 

  1. cena                                                   

  2. način plačila                                     

  3. garancija                                           

 

V vrstnem redu od najpomembnejšega do najmanj pomembnega:  NE         DA   

ali:

B2) merila, navedena v razpisni dokumentaciji    x

IV.3) UPRAVNI PODATKI

 

IV.3.1) Referenčna številka, ki jo je dokumentu določil naročnik * 

40505-9/2004

 

IV.3.2) Pogoji za pridobitev razpisne dokumentacije in dopolnilne dokumentacije

Pridobiti ju je mogoče do         11/06/2004

Cena (kjer je  potrebno)  40.000,00    valuta: Sit

Pogoji in način plačila:  ponudnik pred dvigom RD plača naročniku nadomestilo za materialne stroške, ki znašajo 40.000,00 Sit (v ceno je vključen DDV). Nakazilo se izvede na račun 01294-0100016345, Občina Postojna s pripisom "RD Goričica"

IV.3.3) Rok za sprejemanje ponudb ali prijav za sodelovanje (odvisno od tega, ali gre za odprti postopek, omejeni postopek ali postopek s pogajanji)

21/06/2004                      

Čas  (kadar je znano): do 9.00 ure

     

IV.3.4) Odpošiljanje povabil k oddaji ponudbe izbranim kandidatom (V omejenem postopku in postopku s pogajanji)

 

Predvideni datum:   // (dd/mm/llll)

 

IV.3.5) Jezik ali jeziki, v katerih morajo biti sestavljene ponudbe ali prijave za sodelovanje

 

ES

DA

DE

EL

EN

FR

IT

NL

PT

FI

SV

Drug (drugi) - tretja država























SLOVENSKI

 

IV.3.6) Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe (v primeru odprtega postopka)

Do   30/08/2004                                                                             

IV.3.7) Pogoji odpiranja ponudb

IV 3.7.1) Osebe, ki so lahko navzoče pri odpiranju ponudb (kjer je znano)

Odpiranje ponudb je javno

IV.3.7.2) Datum, čas in kraj

Datum   21/06/2004                                                                           Čas ob 11.00 uri

Kraj: v sejni sobi Kulturnega doma Postojna, Gregorčičev drevored 1 (vhod s Prešernove ul.), 6230 Postojna 

ODDELEK VI DRUGI PODATKI

VI.1) ALI JE TO NEOBVEZNO OBVESTILO?

NE    x        DA      

 

VI.2) NAVEDITE, ALI GRE ZA DODATNO JAVNO NAROČILO TER PREDVIDENI ČASOVNI RAZPORED ZA OBJAVO POZNEJŠIH OBVESTIL, ČE JE TO PRIMERNO

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

 

 

VI.3) ALI SE JAVNO NAROČILO NANAŠA NA PROJEKT/PROGRAM, KI SE FINANCIRA IZ SREDSTEV EU?*

NE           DA      

 Če se, navedite projekt/program in kakršen koli uporaben sklic________________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

 

VI.4) DODATNE INFORMACIJE (če je potrebno)

Predvideni datum odločitve o sprejemu ponudbe je 05.07.2004

 

VI.5) DATUM, KO JE BILO TO OBVESTILO ODPOSLANO:   10/05/2004(dd/mm/llll)

 

 

Župan

Jernej Verbič
PRILOGA A

 

 

1.2) NASLOV, KJER JE MOGOČE DOBITI DODATNE INFORMACIJE:

 

Organizacija

 

 

Kontaktna oseba

Naslov

 

 

Poštna številka

Kraj 

 

 

Država

 

Telefon

 

 

Faks

 

Elektronska pošta (e-mail)

Internetni naslov (URL)

 

 

 

1.3) Naslov, KJER JE MOGOČE DOBITI DOKUMENTACIJO:

 

 

Organizacija

OBČINA POSTOJNA

 

Kontaktna oseba

Zora Obreza

Naslov

Ljubljanska 4

 

Poštna številka

6230

Kraj

Postojna

 

Država

Slovenija

Telefon

05/ 72 80 784

 

Faks

   05/ 72 80 780

Elektronska pošta (e-mail)

Zora.obreza@postojna.si

Internetni naslov (URL)

 

 

 

1.4) Naslov, NA KATEREGA JE TREBA POSLATI PONUDBE/PRIJAVE ZA SODELOVANJE:

 

Organizacija

OBČINA POSTOJNA

 

Kontaktna oseba

Naslov

Ljubljanska cesta 4, pisarna št. 22

 

Poštna številka

6230

Kraj

Postojna

 

Država

Slovenija

Telefon

05/ 72 80 750

 

Faks

  05/ 72 80 780

Elektronska pošta (e-mail)

Internetni naslov (URL)

 

 

 


PRILOGA B PREDHODNO INFORMATIVNO OBVESTILO - PODATKI O SKLOPIH

 

SKLOP št.              

1) Nomenklatura

1.1)Enotni besednjak javnih naročil (CPV) *

 

Glavni besednjak

Dopolnilni besednjak (kadar je potrebno)

Glavni predmet

...-

-  -  -

Dodatni predmeti

...-

...-

...-

...-

-  -  -

-  -  -

-  -  -

-  -  -


1.2) Druga ustrezna nomenklatura (CPA / NACE / CPC):
_________________________________________

__________________________________________________________________________________

 

2) Kratek opis: __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

 

3) Obseg ali količina _____________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

 

4) Navedba različnih datumov začetka/dobave (če je to znano)

Začetek // (dd/mm/llll) /Dobava // (dd/mm/llll)

 

SKLOP št.                

1) Nomenklatura

1.1)Enotni besednjak javnih naročil (CPV) *

 

Glavni besednjak

Dopolnilni besednjak (kadar je potrebno)

Glavni predmet

...-

-  -  -

Dodatni predmeti

...-

...-

...-

...-

-  -  -

-  -  -

-  -  -

-  -  -


1.2) Druga ustrezna nomenklatura (CPA / NACE / CPC):
_________________________________________

__________________________________________________________________________________

 


2) Kratek opis:
__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

 


3) Obseg ali količina
_____________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

 

4) Navedba različnih datumov začetka/dobave (če jeznan)

Začetek // (dd/mm/llll) /Dobava // (dd/mm/llll)

 

......................................................  (Uporabite to prilogo tolikokrat, kot je potrebno) .....................................................

 

 

 


Tiskaj