OBVESTILO O NAROČILU PO POSTOPKU ZBIRANJA PONUDB PO PREDHODNI OBJAVI V SKLADU Z 61. ČLENOM ZJN-2
ODDELEK I: NAROČNIK
I.1) Ime, naslovi in kontaktna(-e) točka(-e):
Uradno ime: OBČINA POSTOJNA
Poštni naslov: Ljubljanska 4
Poštna številka: 6230
Kraj: POSTOJNA
Država: Slovenija
Kontaktna(-e) točka(-e): Ivan Žnidaršič
V roke:
Telefon: 05/728 07 60, GSM : 041/623 273
E-pošta: ivan.znidarsic@postojna.si
Faks: 05/728 07 80
Internetni naslov(-i) (če je to primerno):www.postojna.si
Dodatne informacije je mogoče dobiti pri: enako kot pri zgoraj navedeni(-h) kontaktni(-
h) točki(-ah). Specifikacije in dopolnilno dokumentacijo (vključno z dokumentacijo za konkurenčni dialog in dinamični nakupovalni sistem) je mogoče dobiti pri: enako kot pri zgoraj navedeni(- h) kontaktni(-h) točki(-ah). Ponudbe ali prijave za sodelovanje je
treba poslati na naslov: enako kot pri zgoraj navedeni(-h) kontaktni(-h) točki(-ah).
I.2) Vrsta naročnika in glavna(-o) področja(-e) dejavnosti:
Ministrstvo ali kateri koli drugi nacionalni organ, vključno z njihovimi regionalnimi ali lokalnimi oddelki
Regionalni ali lokalni organ
Regionalna ali lokalna agencija
Evropska institucija/agencija ali mednarodna organizacija
Drugo (prosimo, navedite):_______________________
Javni red in mir ter varnost
Gospodarske in finančne zadeve
Stanovanjske zadeve in prostorsko planiranje
Rekreacija, kultura in religija
Drugo (prosimo, navedite):________________________
Naročnik izvaja postopek v imenu drugih naročnikov: da ne
ODDELEK II: PREDMET NAROČILA
II.1) Opis
II.1.1) Naslov naročila, ki ga je določil naročnik:
Urejanje komunalne in cestne infrastrukture – Notranjska I. faza
II.1.2) Vrsta naročila in mesto gradnje, kraj dobave ali izvedbe (izberite samo eno kategorijo – gradnje, blago ali storitve – ki najbolj ustreza posamičnemu predmetu naročila ali nabave):
Izvedba gradnje, s katerimi koli sredstvi, ki ustreza zahtevam naročnika
Glavna lokacija ali mesto gradnje: ________________________
Šifra NUTS: _______________
Glavni kraj dobave: ______________________________
Šifra NUTS: _______________
Kategorija storitve: št. ____
Glavni kraj izvedbe: ___________________________________
Šifra NUTS :_______________
II.1.3) Kratek opis naročila ali nabave:
Izvedba I.faze urejanja fekalne in meteorne kanalizacije, elektro instalacij in cest na območju PUP S5 P3 v Postojni
II.1.4) Enotni besednjak javnih naročila (CPV):
|
Glavni besednjak
|
Dopolnilni besednjak (če je to primerno)
|
Glavni predmet
|
45.23.00.00.- 8
|
|
Dodatni predmet(-i)
|
...-
...-
...-
|
- -
- -
- -
- -
|
II.1.5) Razdelitev na sklope: da ne
Če je odgovor da, je treba predložiti ponudbe za (označite samo eno okence): en sklop , en ali več sklopov , vse sklope .
II.1.6) Variante so dopustne: da ne
II.2) Trajanje naročila ali rok za zaključek:
Trajanje v mesecih: _____ ali dnevih: 75 (od oddaje naročila).
ali Začetek ______________ (dd/mm/llll)
Zaključek ______________ (dd/mm/llll)
II.3) Objava je hkrati razpisna dokumentacija: da ne
ODDELEK III: PRAVNE, EKONOMSKE, FINANČNE IN TEHNIČNE INFORMACIJE
III.1) Pogoji, ki se nanašajo na naročilo
III.1.1) Obvezni depoziti in jamstva (če je to primerno):
bančna garancija za resnost ponudbe v višini 25.000 € in podpisana izjava banke ali izjava zavarovalnice, o izdaji garancije za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti in za odpravo napak v garancijskem roku . Pred podpisom pogodbe bo moral izbrani predložiti garancijo za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti v višini 5% pogodbene vrednosti in garancijo za odpravo napak v garancijskem roku v višini 5% vrednosti pogodbe.
III.1.2) Glavni pogoji financiranja in plačilna ureditev ter/ali sklic na ustrezne določbe, ki to urejajo:
Izvedena dela bo naročnik plačal na podlagi začasnih mesečnih situacij in končne obračunske situacije, potrjene s strani nadzora naročnika, 60. dan od uradnega prejema situacije.
III.1.3) Pravna oblika, ki jo mora prevzeti skupina gospodarskih subjektov, ki ji bo naročilo oddano (če je to primerno):
Sporazum ali pogodba o skupni izvedbi javnega naročila
III.1.4) Drugi posebni pogoji, ki veljajo za izvedbo naročila (če je to primerno): da ne
Če obstajajo, opišite posebne pogoje: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
III.2) Pogoji za sodelovanje
III.2.1) Osebni status gospodarskih subjektov, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
Informacije in formalnosti, ki so potrebne za ocenjevanje izpolnjevanja zahtev:
a.) osnovna sposobnost gospodarskega subjekta
a.1.) da gospodarski subjekt in njegov zakoniti zastopnik (če gre za pravno osebo) ni bil pravnomočno obsojen zaradi naslednjih kaznivih dejanj, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku (Uradni list RS, št. 63/94, 70/94, 23/99, 60/99, 40/04, 37/05 in 17/06,):
- hudodelsko združevanje,
- sprejemanje podkupnine pri volitvah (velja za fizične osebe), nedovoljeno sprejemanje daril, nedovoljeno dajanje daril, jemanje podkupnine (za fizične osebe), dajanje podkupnine, sprejemanje daril za nezakonito posredovanje in dajanje daril za nezakonito posredovanje,
- goljufija, poslovna goljufija, preslepitev pri pridobitvi posojila ali ugodnosti in zatajitev finančnih obveznosti ter goljufija zoper finančne interese Evropskih skupnosti v smislu 1. člena Konvencije o zaščiti finančnih interesov Evropskih skupnosti,
- pranje denarja.
a.2.) da proti gospodarskemu subjektu ni bil uveden ali začet postopek prisilne poravnave, stečajni postopek ali likvidacijski postopek, drug postopek, v skladu s predpisi
a.3.) da ni bil s pravnomočno sodbo v katerikoli državi obsojen za prestopek v zvezi z njegovim poklicnim ravnanjem in da ni storil velike strokovne napake s področja predmeta javnega naročila.
a.4.) da izpolnjuje obveznosti v zvezi s plačili prispevkov za socialno varnost in v zvezi s plačili davkov v skladu z zakonskimi določili države, v kateri imamo sedež.
a.5.) da ima plačane vse zapadle obveznosti do podizvajalcev v predhodnih postopkih javnega naročanja
b. )poklicna sposobnost gospodarskega subjekta.
b.6.) da ima gospodarski subjekt veljavno registracijo za opravljanje dejavnosti v skladu s predpisi države članice, v kateri je registrirana dejavnost o vpisu v register poklicev ali trgovski register .
b.7.) da ima veljavno dovoljenje pristojnega organa za opravljanje dejavnosti, če je za opravljanje take dejavnosti na podlagi posebnega zakona takšno dovoljenje potrebno .
b.8.) da noben imetnik poslovnega deleža, delnic, oz. drugih pravic, na podlagi katerih bi bil udeležen pri upravljanju oz. kapitalu poslovnega subjekta (ponudnika) v višini več kot 20%, ni funkcionar oz. njegov družinski član,
Dokazilo : IZJAVA o izpolnjevanju pogojev
III.2.2) Poslovna in finančna sposobnost
Informacije in formalnosti, ki so potrebne za ocenjevanje izpolnjevanja zahtev:
c.9.) da gospodarski subjekt v zadnjih šestih mesecih pred objavo javnega naročila ni imel blokiranega transakcijskega računa
Najnižja(-e) raven(-ni) standardov, ki se lahko zahteva(-jo) (če je to primerno): ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
III.2.3) Tehnična sposobnost
Informacije in formalnosti, ki so potrebne za ocenjevanje izpolnjevanja zahtev:
d.10.) da je v zadnjih 5letih že izvedel najmanj 3 sorodnih oz. enakovrednih dela v vrednosti najmanj 300.000 Eur z DDV-jem
Dokazilo: Izjava ponudnika s seznamom objektov , ki imajo priložene potrjene reference – priporočila naročnikov .
d.11.) da zagotavlja, da ima za izvedbo del ustrezen strokovni kader
Dokazilo: ponudnik mora v prijavi navesti strokovni kader in podatke o strokovnih kvalifikacijah osebja, odgovornega za izvedbo javnega naročila, ki je predmet razpisa .
Najnižja(-e) raven(-ni) standardov, ki se lahko zahteva(-jo) (če je to primerno): ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
III.2.4) Pridržana naročila (če je to primerno): da ne
Naročilo je omejeno na zaščitene delavnice
Izvedba naročila je omejena na programe zaščitenih delovnih mest
III.3.1) Pravne osebe bi morale navesti imena in strokovno usposobljenost osebja, ki bo odgovorno za izvedbo storitve: da ne
IV.1) Merila za oddajo
IV.1.1) Merila za oddajo (prosimo, označite ustrezno(-a) okence(-a)):
ali
Ekonomsko najugodnejša ponudba glede na:
spodaj navedena merila (merila za oddajo je treba navesti glede na njihovo ponderiranje ali v padajočem zaporedju pomembnosti, če ponderiranja ni mogoče določiti iz dokazljivih razlogov)
merila, navedena v specifikacijah, povabilu k oddaji ponudb ali na začetek pogajanj in v opisni dokumentaciji.
Merila Ponderiranje
1.___________ _______
2.___________ _______
3.___________ _______
4.___________ _______
5.___________ _______
6.___________ _______
7.___________ _______
8.___________ _______
9.___________ _______
10.___________ _______
IV.1.2) Uporabljena bo elektronska dražba: da ne
Če bo, navedite dodatne informacije o elektronski dražbi (če je to ustrezno): __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
IV.1.3) Vzpostavljen bo dinamični nabavni sistem: da ne
IV.1.4) Naročnik bo sklenil okvirni sporazum: da ne
IV.1.5) a) Naročnik bo izvedel postopek v dveh fazah: da ne
b) V prvi fazi bo izvedel dialog s prijavitelji: da ne
IV.1.6) Naročnik bo v postopek vključil pogajanja: da ne
IV.2) Rok za sprejemanje ponudb ali prijav za sodelovanje:
Datum: 18.04.2007 (dd/mm/llll) Čas: 9.00
IV.3.1) Jeziki, v katerih morajo biti sestavljene ponudbe ali prijave za sodelovanje:
ES
CS
DA
DE
ET
EL
EN
FR
IT
LV
LT
HU
MT
NL
PL
PT
SK
SL
FI
SV
IV.3.2) Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe (odprti postopek):
Do: // (dd/mm/llll)
ali Trajanje v mesecih: ______ ali dnevih: 60 (od datuma, določenega za sprejemanje ponudb)
IV.3.3) Pogoji za pridobitev specifikacij in dopolnilne dokumentacije ali opisne dokumentacije:
Rok za sprejemanje zahtevkov za dokumentacijo ali za dostop do dokumentacije:
18. 4. 2007 Dokumentacija se plačuje: da.
Cena: 45 EUR.
Pogoji in način plačila: TRR 01294-0100016345, s pripisom Notranjska I.faza
IV.3.4) Pogoji odpiranja ponudb:
Datum: 18.04.2007 (dd/mm/llll) Čas:11.00
Kraj (če je to primerno): v sejni sobi Kulturnega doma Postojna, Gregorčičev drevored 1 (vhod s Prešernove ulice), 6230 Postojna.
Osebe, ki so lahko navzoče pri odpiranju ponudb (kjer je to primerno): da ne
Prisotni predstavniki ponudnikov morajo pred začetkom javnega odpiranja ponudb
komisiji izročiti pisna pooblastila za sodelovanje na javnem odpiranju.
Poslano za objavo :
V POSTOJNI, 09.03.2007
Župan,
Verbič Jernej
|