Občina Postojna
Facebook
 
 
O Postojni
Občina
Projekti
Razpisi in objave
Javni razpisi, javna naročila in javne objave
Aktualni javni razpisi, javna naročila in javne objave
Prejemniki sredstev proračuna po javnih razpisih
Poročila po javnih razpisih
Prodaja in oddaja občinskega premoženja
Objave prostih delovnih mest
Prireditve in akcije
E-občina
Povezave od A do Ž
Prva stran > Razpisi in objave > ... > 35. Prenova objekta za potrebe Visoke strokovne šole in Ljudske univerze, krovska in fasaderska dela (zamenjava ostrešja, izvedba fasade in zunanja ureditev-delno) - ZAKLJUČENO

 

 

 

JAVNI RAZPIS

 

Gradnje ×

Blago               

Storitve  

Izpolni Urad za objave

 

Datum prejema obvestila __________________

Pregledal _________________________________

                                              

Ali je to javno naročilo vključeno v Sporazum o vladnih naročilih (GPA)?     NE  X      DA    

 

ODDELEK I: NAROČNIK

 

I.1) URADNO IME IN NASLOV NAROČNIKA

 

Organizacija

 

OBČINA POSTOJNA

Kontaktna oseba

 

IVAN ŽNIDARŠIČ

Naslov

 

LJUBLJANSKA 4

Poštna številka

 

6230 POSTOJNA

Kraj

 

POSTOJNA

Država

 

SLOVENIJA

Telefon

 

05-728-07-60

Faks

 

05-728-07-80

Elektronska pošta (e-mail)

 

ivan.znidarsic@postojna.si

Internetni naslov (URL)

 

www.postojna.si

 

I.2) NASLOV, KJER JE MOGOČE DOBITI DODATNE INFORMACIJE:             

Isti kot v I.1  ×                                                                                          Če ni isti, glej prilogo A

I.3) NASLOV, KJER JE MOGOČE DOBITI DOKUMENTACIJO:                          

Isti kot v I.1  ×                                                                                          Če ni isti, glej prilogo A

I.4) NASLOV, NA KATEREGA JE TREBA POSLATI PONUDBE/PRIJAVE ZA SODELOVANJE:  

Isti kot v I.1  ×                                                                          Če ni isti, glej prilogo A

I.5) VRSTA NAROČNIKA*

Centralna raven                             Institucija EU                                                 Drugo    

Regionalna/lokalna raven   ×         Oseba javnega prava                                  


ODDELEK II: PREDMET JAVNEGA NAROČILA

II.1) OPIS

II.1.1) Vrsta javnega naročila gradnje (v primeru javnega naročila gradnje)

Izvedba        ×                Projektiranje in izvedba                  Izvedba, s kakršnimi koli načini gradnje,         

                                                                                                        ki ustrezajo zahtevam,

                                                                                                                 določenim s strani naročnika

II.1.2) Vrsta javnega naročila blaga  (v primeru javnega naročila blaga)

Nakup                    Najem           Zakup        Najem - nakup                Kombinacija prejšnjih         

II.1.3) Vrsta javnega naročila storitev (v primeru javnega naročila storitev)    

         Kategorija storitve      

II.1.4) Ali gre za okvirni sporazum? *                       NE          ×       DA         

 

II.1.5) Oznaka javnega naročila, ki ga je določil naročnik *

__________________________________________________________________________________

II.1.6) Opis/predmet javnega naročila (uporabite nov list, če je to potrebno)

Prenova objekta za potrebe Visoke strokovne šole in Ljudske univerze , krovska in fasaderska dela (zamenjava ostrešja, izvedba fasade in zunanja ureditev-delno)

II.1.7) Lokacija ali mesto gradnje, kraj dobave ali izvedbe

Ljubljanska 2, 6230 Postojna_____________________________________________________________

Šifra NUTS * _______________

 

II.1.8) Nomenklatura

II.1.8.1)Enotni besednjak javnih naročil (CPV) *

 

Glavni besednjak

Dopolnilni besednjak (kadar je potrebno)

Glavni predmet

...-

-  -  -

Dodatni predmeti

...-

...-

...-

...-

-  -  -

-  -  -

-  -  -

-  -  -

 

II.1.8.2) Druga ustrezna nomenklatura (CPA / NACE / CPC): ______________________________________

 


II.1.9) Razdelitev na sklope  (za podatke o sklopih uporabite prilogo B tolikokrat, kot jo potrebujete)

NE    ×        DA      

Ponudbe se lahko predložijo za:       en sklop            več sklopov                vse sklope        

II.1.10) Ali se bodo variante sprejemale        (kjer je potrebno)

NE    ×        DA      

II.2) KOLIČINA ALI OBSEG JAVNEGA NAROČILA

Opredeljena v razpisni dokumentaciji

II.2.1) Celotna količina ali obseg (vključno z vsemi sklopi in opcijami, če je  potrebno)

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

II.2.2) Opcije  (če je potrebno). Opis in čas, kdaj se lahko izvajajo (če je to mogoče)

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

 

 

II.3) TRAJANJE JAVNEGA NAROČILA ALI ROK ZA ZAKLJUČEK

Bodisi: Čas v mesecih  2 in/ali dni  60 (od oddaje naročila)

Ali:       Začetek // in/ali konec // (dd/mm/llll)

 

 

ODDELEK III: PRAVNI, EKONOMSKI, FINANČNI IN TEHNIČNI PODATKI

 

III.1) POGOJI, KI SE NANAŠAJO NA NAROČILO

 

III.1.1) Obvezni depoziti in jamstva (če je potrebno)

1.        Originalna garancija banke ali zavarovalnice za resnost ponudbe v višini 3.000.000 SIT, ki mora biti veljavna najmanj 60 dni od odpiranja ponudb

2.        Originalna izjava banke oziroma zavarovalnice, da bo ponudniku izdala garancijo za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti v višini 10 % pogodbene vrednosti

3.        Originalna izjava banke oziroma zavarovalnice, da bo ponudniku  izdala garancijo za odpravo napak v garancijski dobi v višini 10 % pogodbene vrednosti in jo bo predložil ob primopredaji objekta  v višini 10 % pogodbene vrednosti

4.        menična izjava v primeru sodelovanja s podizvajalci s priloženima dvema bianco podpisanima menicama in fotokopijo kartona deponiranih podpisov

 

III.1.2) Glavni pogoji financiranja in plačila ter/ali sklic na ustrezne določbe    (če je potrebno)

 

Plačila po potrjenih situacijah.

III.1.3) Pravna oblika, ki jo mora prevzeti skupina dobaviteljev blaga, gradbenikov ali ponudnikov storitev, kateri je bilo javno naročilo oddano  (če je potrebno)

Pogodba

III.2) POGOJI ZA SODELOVANJE

 

III.2.1) Podatki v zvezi s statusom izvajalca gradnje, dobavitelja blaga ali ponudnika storitev ter podatki in formalnosti, ki so potrebni za vrednotenje minimalnih zahtevanih ekonomskih, finančnih in tehničnih sposobnosti  

 

Opredeljeno v razpisni dokumentaciji______________________________________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

 


III.2.1.1) Pravni status – obvezna dokazila

Opredeljeno v razpisni dokumentaciji

 

III.2.1.2) Ekonomske in finančne sposobnosti – obvezna dokazila

 

Opredeljeno v razpisni dokumentaciji

 

III.2.1.3) Tehnične sposobnosti – obvezna dokazila

 

Opredeljeno v razpisni dokumentaciji

III.3) POGOJI, KI SO SPECIFIČNI ZA JAVNA NAROČILA storitev

III.3.1) Ali je zagotavljanje storitev omejeno na določeno stroko?

NE           DA      ×

      Če je, sklic na ustrezen zakon ali druge predpise 

Zakon o graditvi objektov ZGO-1a________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

III.3.2) Ali bodo pravne osebe morale navesti imena in strokovna znanja osebja, ki bo odgovorno za izvedbo javnega naročila?

NE           DA      ×

ODDELEK IV: POSTOPEK

IV.1) VRSTA POSTOPKA

 

Odprti                                          ×                                            Pospešeni omejeni                        

Omejeni                                                                                   Pospešeni s pogajanji        

S pogajanji                                                                            

 

IV.1.1) Ali so kandidati že izbrani? (samo za postopek s pogajanji in samo, če je znano)

NE           DA                 Če so, navedite podrobnosti pod točko Drugi podatki (poglavje V)

 

IV.1.2) Utemeljitev izbire pospešenega postopka (če je to primerno)

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

 

IV.1.3) Prejšnje objave v zvezi z istim javnim naročilom  (če je znano)

IV.1.3.1) Predhodna objava o istem javnem naročilu  (če je znano)

Številka obvestila v kazalu UL

 - z dne // (dd/mm/llll)

 


IV.1.3.2) Druge prejšnje objave

Številka obvestila v kazalu UL

 - z dne // (dd/mm/llll)

 

IV.1.4) Predvideno število dobaviteljev blaga, ki bodo povabljeni k oddaji ponudbe  (kadar je znano)

Število                     ali:                 Najmanj        /    Največ   

IV.2) MERILA ZA ODDAJO

 

     (A) Najnižja cena    ×

      ali:

     (B) Ekonomsko najugodnejša ponudba glede na:: 

B1) spodaj navedena merila (od najpomembnejšega do najmanj pomembnega, kjer je to mogoče) 

  1 _______________________       4 ________________________             7 ______________________

  2 _______________________        5 ________________________             8 ______________________

  3 _______________________        6 ________________________             9 ______________________

 

V vrstnem redu od najpomembnejšega do najmanj pomembnega:  NE         DA   

ali:

B2) merila, navedena v razpisni dokumentaciji    

IV.3) UPRAVNI PODATKI

 

IV.3.1) Referenčna številka, ki jo je dokumentu določil naročnik *___________________________________

__________________________________________________________________________________

 

 

IV.3.2) Pogoji za pridobitev razpisne dokumentacije in dopolnilne dokumentacije

Pridobiti ju je mogoče do         05/08/2005

Cena (kjer je potrebno) 15.000,00 valuta: Sit______________________

Pogoji in način plačila: vsak delovni dan, po predhodnem naročilu in plačilu na transakcijski račun 01294-0100016345, s pripisom »prenova Ljubljanska 2«

IV.3.3) Rok za sprejemanje ponudb ali prijav za sodelovanje (odvisno od tega, ali gre za odprti postopek, omejeni postopek ali postopek s pogajanji)

11.08.2005      ali       dni od odposlanja obvestila              

Čas                                            (kadar je znano): do 9,00 ure_________________

     

IV.3.4) Odpošiljanje povabil k oddaji ponudbe izbranim kandidatom (V omejenem postopku in postopku s pogajanji)

 

Predvideni datum:   // (dd/mm/llll)

 


IV.3.5) Jezik ali jeziki, v katerih morajo biti sestavljene ponudbe ali prijave za sodelovanje

 

SLOVENSKI

 

IV.3.6) Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe (v primeru odprtega postopka)

Do   // (dd/mm/llll)     ali                          mesecev in/ali 60 dni od navedenega skrajnega roka za sprejemanje ponudb

IV.3.7) Pogoji odpiranja ponudb

IV 3.7.1) Osebe, ki so lahko navzoče pri odpiranju ponudb (kjer je znano)

Odpiranje ponudb je javno

IV.3.7.2) Datum, čas in kraj

Datum   11.08.2005                                                                                 Čas   ob 11,30 uri____________________ :

Kraj: V sejni sobi Kulturnega doma Postojna, Gregorčičev drevored 1 (vhod s Prešernove ulice), 6230 Postojna              

 

ODDELEK VI DRUGI PODATKI

VI.1) ALI JE TO NEOBVEZNO OBVESTILO?

NE    ×        DA      

 

VI.2) NAVEDITE, ALI GRE ZA DODATNO JAVNO NAROČILO TER PREDVIDENI ČASOVNI RAZPORED ZA OBJAVO POZNEJŠIH OBVESTIL, ČE JE TO PRIMERNO

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

 

 

VI.3) ALI SE JAVNO NAROČILO NANAŠA NA PROJEKT/PROGRAM, KI SE FINANCIRA IZ SREDSTEV EU?*

NE    ×        DA      

 Če se, navedite projekt/program in kakršen koli uporaben sklic________________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

 

VI.4) DODATNE INFORMACIJE (če je potrebno)

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

 

VI.5) DATUM, KO JE BILO TO OBVESTILO ODPOSLANO:   05.07.2005
PRILOGA A

 

 

1.2) NASLOV, KJER JE MOGOČE DOBITI DODATNE INFORMACIJE:

 

Organizacija

 

 

Kontaktna oseba

Naslov

 

 

Poštna številka

Kraj 

 

 

Država

 

Telefon

 

 

Faks

 

Elektronska pošta (e-mail)

Internetni naslov (URL)

 

 

 

1.3) Naslov, KJER JE MOGOČE DOBITI DOKUMENTACIJO:

 

 

Organizacija

 

OBČINA POSTOJNA

 

Kontaktna oseba

 

IVAN ŽNIDARŠIČ

Naslov

 

LJUBLJANSKA 4

Poštna številka

 

6230 POSTOJNA

Kraj

 

POSTOJNA

Država

 

POSTOJNA

Telefon

 

05-728-07-60

Faks

 

05-728-07-80

Elektronska pošta (e-mail)

ivan.znidarsic@postojna.si

Internetni naslov (URL)

 

 

 

1.4) Naslov, NA KATEREGA JE TREBA POSLATI PONUDBE/PRIJAVE ZA SODELOVANJE:

 

Organizacija

 

 

Kontaktna oseba

Naslov

 

 

Poštna številka

Kraj

 

 

Država

 

Telefon

 

 

Faks

 

Elektronska pošta (e-mail)

Internetni naslov (URL)

 

 

 


PRILOGA B PREDHODNO INFORMATIVNO OBVESTILO - PODATKI O SKLOPIH

 

SKLOP št.              

1) Nomenklatura

1.1)Enotni besednjak javnih naročil (CPV) *

 

Glavni besednjak

Dopolnilni besednjak (kadar je potrebno)

Glavni predmet

...-

-  -  -

Dodatni predmeti

...-

...-

...-

...-

-  -  -

-  -  -

-  -  -

-  -  -


1.2) Druga ustrezna nomenklatura (CPA / NACE / CPC):
_________________________________________

__________________________________________________________________________________

 

2) Kratek opis: __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

 

3) Obseg ali količina _____________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

 

4) Navedba različnih datumov začetka/dobave (če je to znano)

Začetek // (dd/mm/llll) /Dobava // (dd/mm/llll)

 

SKLOP št.                

1) Nomenklatura

1.1)Enotni besednjak javnih naročil (CPV) *

 

Glavni besednjak

Dopolnilni besednjak (kadar je potrebno)

Glavni predmet

...-

-  -  -

Dodatni predmeti

...-

...-

...-

...-

-  -  -

-  -  -

-  -  -

-  -  -


1.2) Druga ustrezna nomenklatura (CPA / NACE / CPC):
_________________________________________

__________________________________________________________________________________

 


2) Kratek opis:
__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

 


3) Obseg ali količina
_____________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

 

4) Navedba različnih datumov začetka/dobave (če jeznan)

Začetek // (dd/mm/llll) /Dobava // (dd/mm/llll)

 

......................................................  (Uporabite to prilogo tolikokrat, kot je potrebno) .....................................................

 



 
Zakon o javnem naročanju
Portal javnih naročil
© Občina Postojna | O avtorjih