JAVNI RAZPIS
Gradnje ×
Blago
Storitve |
Izpolni Urad za objave
Datum prejema obvestila __________________
Pregledal _________________________________ |
Ali je to javno naročilo vključeno v Sporazum o vladnih naročilih (GPA)? NE X DA
ODDELEK I: NAROČNIK
I.1) URADNO IME IN NASLOV NAROČNIKA
Organizacija
OBČINA POSTOJNA |
Kontaktna oseba
IVAN ŽNIDARŠIČ |
Naslov
LJUBLJANSKA 4 |
Poštna številka
6230 POSTOJNA |
Kraj
POSTOJNA |
Država
SLOVENIJA |
Telefon
05-728-07-60 |
Faks
05-728-07-80 |
Elektronska pošta (e-mail)
ivan.znidarsic@postojna.si |
Internetni naslov (URL)
www.postojna.si |
I.2) NASLOV, KJER JE MOGOČE DOBITI DODATNE INFORMACIJE:
Isti kot v I.1 × Če ni isti, glej prilogo A
I.3) NASLOV, KJER JE MOGOČE DOBITI DOKUMENTACIJO:
Isti kot v I.1 × Če ni isti, glej prilogo A
I.4) NASLOV, NA KATEREGA JE TREBA POSLATI PONUDBE/PRIJAVE ZA SODELOVANJE:
Isti kot v I.1 × Če ni isti, glej prilogo A
I.5) VRSTA NAROČNIKA*
Centralna raven Institucija EU Drugo
Regionalna/lokalna raven × Oseba javnega prava
ODDELEK II: PREDMET JAVNEGA NAROČILA
II.1) OPIS
II.1.1) Vrsta javnega naročila gradnje (v primeru javnega naročila gradnje)
Izvedba × Projektiranje in izvedba Izvedba, s kakršnimi koli načini gradnje,
ki ustrezajo zahtevam,
določenim s strani naročnika
II.1.2) Vrsta javnega naročila blaga (v primeru javnega naročila blaga)
Nakup Najem Zakup Najem - nakup Kombinacija prejšnjih
II.1.3) Vrsta javnega naročila storitev (v primeru javnega naročila storitev)
Kategorija storitve
II.1.4) Ali gre za okvirni sporazum? * NE × DA
II.1.5) Oznaka javnega naročila, ki ga je določil naročnik *
__________________________________________________________________________________
II.1.6) Opis/predmet javnega naročila (uporabite nov list, če je to potrebno)
Prenova objekta za potrebe Visoke strokovne šole in Ljudske univerze , krovska in fasaderska dela (zamenjava ostrešja, izvedba fasade in zunanja ureditev-delno)
II.1.7) Lokacija ali mesto gradnje, kraj dobave ali izvedbe
Ljubljanska 2, 6230 Postojna_____________________________________________________________
Šifra NUTS * _______________
II.1.8) Nomenklatura
II.1.8.1)Enotni besednjak javnih naročil (CPV) *
|
Glavni besednjak |
Dopolnilni besednjak (kadar je potrebno) |
Glavni predmet |
...- |
- - - |
Dodatni predmeti |
...-
...-
...-
...- |
- - -
- - -
- - -
- - - |
II.1.8.2) Druga ustrezna nomenklatura (CPA / NACE / CPC): ______________________________________
II.1.9) Razdelitev na sklope (za podatke o sklopih uporabite prilogo B tolikokrat, kot jo potrebujete)
NE × DA
Ponudbe se lahko predložijo za: en sklop več sklopov vse sklope
II.1.10) Ali se bodo variante sprejemale (kjer je potrebno)
NE × DA
II.2) KOLIČINA ALI OBSEG JAVNEGA NAROČILA
Opredeljena v razpisni dokumentaciji
II.2.1) Celotna količina ali obseg (vključno z vsemi sklopi in opcijami, če je potrebno)
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
II.2.2) Opcije (če je potrebno). Opis in čas, kdaj se lahko izvajajo (če je to mogoče)
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
II.3) TRAJANJE JAVNEGA NAROČILA ALI ROK ZA ZAKLJUČEK
Bodisi: Čas v mesecih 2 in/ali dni 60 (od oddaje naročila)
Ali: Začetek // in/ali konec // (dd/mm/llll)
ODDELEK III: PRAVNI, EKONOMSKI, FINANČNI IN TEHNIČNI PODATKI
III.1) POGOJI, KI SE NANAŠAJO NA NAROČILO
III.1.1) Obvezni depoziti in jamstva (če je potrebno)
1. Originalna garancija banke ali zavarovalnice za resnost ponudbe v višini 3.000.000 SIT, ki mora biti veljavna najmanj 60 dni od odpiranja ponudb
2. Originalna izjava banke oziroma zavarovalnice, da bo ponudniku izdala garancijo za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti v višini 10 % pogodbene vrednosti
3. Originalna izjava banke oziroma zavarovalnice, da bo ponudniku izdala garancijo za odpravo napak v garancijski dobi v višini 10 % pogodbene vrednosti in jo bo predložil ob primopredaji objekta v višini 10 % pogodbene vrednosti
4. menična izjava v primeru sodelovanja s podizvajalci s priloženima dvema bianco podpisanima menicama in fotokopijo kartona deponiranih podpisov
III.1.2) Glavni pogoji financiranja in plačila ter/ali sklic na ustrezne določbe (če je potrebno)
Plačila po potrjenih situacijah.
III.1.3) Pravna oblika, ki jo mora prevzeti skupina dobaviteljev blaga, gradbenikov ali ponudnikov storitev, kateri je bilo javno naročilo oddano (če je potrebno)
Pogodba
III.2) POGOJI ZA SODELOVANJE
III.2.1) Podatki v zvezi s statusom izvajalca gradnje, dobavitelja blaga ali ponudnika storitev ter podatki in formalnosti, ki so potrebni za vrednotenje minimalnih zahtevanih ekonomskih, finančnih in tehničnih sposobnosti
Opredeljeno v razpisni dokumentaciji______________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
III.2.1.1) Pravni status – obvezna dokazila
Opredeljeno v razpisni dokumentaciji
III.2.1.2) Ekonomske in finančne sposobnosti – obvezna dokazila
Opredeljeno v razpisni dokumentaciji
III.2.1.3) Tehnične sposobnosti – obvezna dokazila
Opredeljeno v razpisni dokumentaciji
III.3) POGOJI, KI SO SPECIFIČNI ZA JAVNA NAROČILA storitev
III.3.1) Ali je zagotavljanje storitev omejeno na določeno stroko?
NE DA ×
Če je, sklic na ustrezen zakon ali druge predpise
Zakon o graditvi objektov ZGO-1a________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
III.3.2) Ali bodo pravne osebe morale navesti imena in strokovna znanja osebja, ki bo odgovorno za izvedbo javnega naročila?
NE DA ×
ODDELEK IV: POSTOPEK
IV.1) VRSTA POSTOPKA
Odprti × Pospešeni omejeni
Omejeni Pospešeni s pogajanji
S pogajanji
IV.1.1) Ali so kandidati že izbrani? (samo za postopek s pogajanji in samo, če je znano)
NE DA Če so, navedite podrobnosti pod točko Drugi podatki (poglavje V)
IV.1.2) Utemeljitev izbire pospešenega postopka (če je to primerno)
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
IV.1.3) Prejšnje objave v zvezi z istim javnim naročilom (če je znano)
IV.1.3.1) Predhodna objava o istem javnem naročilu (če je znano)
Številka obvestila v kazalu UL |
- z dne // (dd/mm/llll) |
IV.1.3.2) Druge prejšnje objave
Številka obvestila v kazalu UL |
- z dne // (dd/mm/llll) |
IV.1.4) Predvideno število dobaviteljev blaga, ki bodo povabljeni k oddaji ponudbe (kadar je znano)
Število ali: Najmanj / Največ
IV.2) MERILA ZA ODDAJO
(A) Najnižja cena ×
ali:
(B) Ekonomsko najugodnejša ponudba glede na::
B1) spodaj navedena merila (od najpomembnejšega do najmanj pomembnega, kjer je to mogoče)
1 _______________________ 4 ________________________ 7 ______________________
2 _______________________ 5 ________________________ 8 ______________________
3 _______________________ 6 ________________________ 9 ______________________
V vrstnem redu od najpomembnejšega do najmanj pomembnega: NE DA
ali:
B2) merila, navedena v razpisni dokumentaciji
IV.3) UPRAVNI PODATKI
IV.3.1) Referenčna številka, ki jo je dokumentu določil naročnik *___________________________________
__________________________________________________________________________________
IV.3.2) Pogoji za pridobitev razpisne dokumentacije in dopolnilne dokumentacije
Pridobiti ju je mogoče do 05/08/2005
Cena (kjer je potrebno) 15.000,00 valuta: Sit______________________
Pogoji in način plačila: vsak delovni dan, po predhodnem naročilu in plačilu na transakcijski račun 01294-0100016345, s pripisom »prenova Ljubljanska 2«
IV.3.3) Rok za sprejemanje ponudb ali prijav za sodelovanje (odvisno od tega, ali gre za odprti postopek, omejeni postopek ali postopek s pogajanji)
11.08.2005 ali dni od odposlanja obvestila
Čas (kadar je znano): do 9,00 ure_________________
IV.3.4) Odpošiljanje povabil k oddaji ponudbe izbranim kandidatom (V omejenem postopku in postopku s pogajanji)
Predvideni datum: // (dd/mm/llll)
IV.3.5) Jezik ali jeziki, v katerih morajo biti sestavljene ponudbe ali prijave za sodelovanje
SLOVENSKI
IV.3.6) Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe (v primeru odprtega postopka)
Do // (dd/mm/llll) ali mesecev in/ali 60 dni od navedenega skrajnega roka za sprejemanje ponudb
IV.3.7) Pogoji odpiranja ponudb
IV 3.7.1) Osebe, ki so lahko navzoče pri odpiranju ponudb (kjer je znano)
Odpiranje ponudb je javno
IV.3.7.2) Datum, čas in kraj
Datum 11.08.2005 Čas ob 11,30 uri____________________ :
Kraj: V sejni sobi Kulturnega doma Postojna, Gregorčičev drevored 1 (vhod s Prešernove ulice), 6230 Postojna
ODDELEK VI DRUGI PODATKI
VI.1) ALI JE TO NEOBVEZNO OBVESTILO?
NE × DA
VI.2) NAVEDITE, ALI GRE ZA DODATNO JAVNO NAROČILO TER PREDVIDENI ČASOVNI RAZPORED ZA OBJAVO POZNEJŠIH OBVESTIL, ČE JE TO PRIMERNO
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
VI.3) ALI SE JAVNO NAROČILO NANAŠA NA PROJEKT/PROGRAM, KI SE FINANCIRA IZ SREDSTEV EU?*
NE × DA
Če se, navedite projekt/program in kakršen koli uporaben sklic________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
VI.4) DODATNE INFORMACIJE (če je potrebno)
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
VI.5) DATUM, KO JE BILO TO OBVESTILO ODPOSLANO: 05.07.2005 PRILOGA A
1.2) NASLOV, KJER JE MOGOČE DOBITI DODATNE INFORMACIJE:
Organizacija
|
Kontaktna oseba |
Naslov
|
Poštna številka |
Kraj
|
Država
|
Telefon
|
Faks
|
Elektronska pošta (e-mail) |
Internetni naslov (URL)
|
1.3) Naslov, KJER JE MOGOČE DOBITI DOKUMENTACIJO:
Organizacija
OBČINA POSTOJNA
|
Kontaktna oseba
IVAN ŽNIDARŠIČ |
Naslov
LJUBLJANSKA 4 |
Poštna številka
6230 POSTOJNA |
Kraj
POSTOJNA |
Država
POSTOJNA |
Telefon
05-728-07-60 |
Faks
05-728-07-80 |
Elektronska pošta (e-mail)
ivan.znidarsic@postojna.si |
Internetni naslov (URL)
|
1.4) Naslov, NA KATEREGA JE TREBA POSLATI PONUDBE/PRIJAVE ZA SODELOVANJE:
Organizacija
|
Kontaktna oseba |
Naslov
|
Poštna številka |
Kraj
|
Država
|
Telefon
|
Faks
|
Elektronska pošta (e-mail) |
Internetni naslov (URL)
|
PRILOGA B PREDHODNO INFORMATIVNO OBVESTILO - PODATKI O SKLOPIH
SKLOP št.
1) Nomenklatura
1.1)Enotni besednjak javnih naročil (CPV) *
|
Glavni besednjak |
Dopolnilni besednjak (kadar je potrebno) |
Glavni predmet |
...- |
- - - |
Dodatni predmeti |
...-
...-
...-
...- |
- - -
- - -
- - -
- - - |
1.2) Druga ustrezna nomenklatura (CPA / NACE / CPC): _________________________________________
__________________________________________________________________________________
2) Kratek opis: __________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
3) Obseg ali količina _____________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
4) Navedba različnih datumov začetka/dobave (če je to znano)
Začetek // (dd/mm/llll) /Dobava // (dd/mm/llll)
SKLOP št.
1) Nomenklatura
1.1)Enotni besednjak javnih naročil (CPV) *
|
Glavni besednjak |
Dopolnilni besednjak (kadar je potrebno) |
Glavni predmet |
...- |
- - - |
Dodatni predmeti |
...-
...-
...-
...- |
- - -
- - -
- - -
- - - |
1.2) Druga ustrezna nomenklatura (CPA / NACE / CPC): _________________________________________
__________________________________________________________________________________
2) Kratek opis: __________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
3) Obseg ali količina _____________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
4) Navedba različnih datumov začetka/dobave (če jeznan)
Začetek // (dd/mm/llll) /Dobava // (dd/mm/llll)
...................................................... (Uporabite to prilogo tolikokrat, kot je potrebno) .....................................................
|