Žulj tedna
27.06.2017
Ker je informacija osnova vsake komunikacije in vsaka komunikacija osnova odnosa med Občino, kot institucijo, ter občankami in občani, stremimo k še boljši in bolj kvalitetni dvosmerni komunikaciji. Le-ta je ključna in le s pravim pristopom lahko skupaj delamo dobro za našo in Vašo lokalno skupnost.
Z rubriko Vprašajte nas se občanke in občani vsakodnevno obračate na nas z mnogimi vprašanji in pobudami. Ravno zaradi tega dejstva smo se odločili, da nekatera vprašanja, ki bi morda zadevala širšo javnost, izpostavimo in v novi tedenski rubriki rešujemo Vaš "Žulj tedna". Vsak torek bomo problem, ki zajema širšo javnost, tudi objavili in nanj javno odgovorili.
Vprašanje
Občanka potrebuje atelje. Zanima jo ali Občina razpolaga s prostorom, ki bi se ga dalo vzeti v najem, koliko bi znašala najemnina in ali je možno dobiti subvencijo.
Odgovor občinske uprave
Občina Kamnik trenutno ne razpolaga s prostorom, ki bi ga lahko oddala v najem za opravljanje dejavnosti, ki jo opravljate.
Bo pa s 1. 9. 2017 objavljen razpis za malo gospodarstvo za več ukrepov, med drugim tudi za subvencije najemnin. Za slednji ukrep so pogoji sledeči:
- Subvencioniranje najemnin v starem mestnem jedru
Pomoč se lahko dodeli podjetju, ki ima ŽE v najemu poslovne prostore, ki se nahajajo v starem mestnem jedru.
Do pomoči niso upravičena podjetja, ki imajo v najemu poslovne prostore za opravljanje gostinske dejavnosti.
Predmet sofinanciranja je subvencija najemnine v starem mestnem jedru za obdobje od 7. 10. 2016 do zaključka odprtega razpisa (t.j. do 6. 10. 2017).
Pomoč se lahko dodeli v višini do 50 odstotokov upravičenih stroškov.
Upravičeni stroški so stroški najemnine za poslovni prostor.
Vlogi je potrebno priložiti:
- izjavo vlagatelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev,
- izjavo vlagatelja glede enotnega podjetja,
- izjavo o že prejetih »de minimis« pomočeh in o drugih že prejetih ali zaprošenih pomočeh,
- izjavo, da za namen razpisa dovoljuje Občini Kamnik pridobitev podatkov iz uradnih evidenc,
- dokazilo o plačani upravni taksi,
- potrdilo o plačanih davkih in prispevkih,
- dokumentacijo iz katere je razvidna višina upravičenih stroškov najemnine v starem mestnem jedru (pogodba, računi, dokazila o plačilu)
- izpis iz sodnega/poslovnega registra (AJPES).