4.
sep
2007
| Začetek novega šolskega leta |
V ponedeljek, 3. septembra se je za vse šole in vrtce pričelo novo šolsko leto.
Vsaka šola je ob tej posebni priložnosti priredila svoj program, ki je oznanil nov začetek istočasno pa tudi nekako zaključil brezskrben čas počitnic. Pred vsemi učenkami in učenci je novo šolsko leto, novi izzivi in nova doživetja.
OSNOVNA ŠOLA PRESTRANEK
Na Osnovni šoli Prestranek je vse šolarje pozdravil in nagovoril župan Jernej Verbič, s predstavo Vilinka pa se je predstavilo Mavrično gledališče iz Ljubljane.
OSNOVNA ŠOLA ANTONA GLOBOČNIKA
Prvi šolski dan je na Osnovni šoli A. Globočnika popestrilo Lutkovno gledališče TRI iz Krnja, ki se je predstavilo s predstavo Ojoj, boli.
OSNOVNA ŠOLA MIROSLAVA VILHARJA
Za posebnost prvega šolskega dne je na Osnovni šoli M. Vilharja poskrbel čarodej Frelih, ki je vse prisotne popeljal v svet prometnih čarovnij, prav tako pa jim je o tej zelo pomembni temi spregovoril tudi policist s Policijske postaje Postojna. Po nagovoru župana in ravnateljice so se vsi skupaj tudi posladkali s torto.
SREDNJA GOZDARSKA IN LESARSKA ŠOLA POSTOJNA
Prav posebno pa se je prvi šolski dan odvijal na Srednji gozdarski in lesarski šoli Postojna, kjer so pripravili tiskovno konferenco, saj novo šolsko leto prinaša tudi nekatere pomembne novosti v programu šole. Tako letos prvič uvajajo:
- višješolsko izobraževanje s področja lesarstva (ob koncu izobraževanja dobijo diplomanti INŽENIR LESARSTVA), izredni študij
- srednje strokovno izobraževanje s področja gozdarstva po prenovljenem programu GOZDARSKI TEHNIK, redno izobraževanje;
- srednje poklicno izobraževanje s področja gozdarstva (GOZDAR) in s področja lesarstva (MIZAR), redno izobraževanje;
Po zaključku formalnega dela pa je sledila tudi zabava, za kar sta poskrbela Boris Cavazza in Iztok Mlakar v predstavi Dohtar pod mus.
Sproščen uvod v novo šolsko leto je dobra popotnica za uspešno leto, vsem učenkam in učencem pa želimo obilo učnih uspehov, veliko novega, zanimivega znanja, pa tudi veliko zabave, dogodivščin in smeha. |