Priponka:
Javna razgrnitev modelov vrednotenja (pdf)
Občina Dornava, Dornava 135 A, 2252 Dornava na podlagi prvega odstavka 58. člena Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07 – uradno prečiščeno besedilo, 65/08, 69/08 – ZTFI-A, 69/08 – ZZavar-E in 40/12 – ZUJF, v nadaljnjem besedilu ZJU) objavlja javni natečaj za prosto položajno uradniško delovno mesto
DIREKTOR OBČINSKE UPRAVE
Delovno mesto direktor občinske uprave je uradniško delovno mesto na položaju, ki se opravlja v nazivu Višji svetovalec I., stopnja naziva IV.
Kandidat, ki se bo prijavil na navedeni javni natečaj, mora poleg splošnih pogojev, ki jih urejajo predpisi s področja delovnega prava, izpolnjevati naslednje pogoje:
Želena znanja:
Delovno področje:
drugimi organi,
zahtevnih gradiv,
Finance: |
- priprava predloga proračuna in finančnega načrta skladov, kadrovskega načrta in načrta nabav in gradenj z obrazložitvami, predloge predpisov, ki so potrebni za izvršitev proračuna ter priprava skupnega predloga načrta razvojnih programov (določi način in roke za predložitev načrtov razvojnih programov neposrednih uporabnikov proračuna), - priprava predloga za župana glede kvot za plačevanje obveznosti, prerazporeditve posameznih proračunskih postavk ali drugih ukrepov zaradi likvidnostnih težav proračuna, - sprotno spremljanje porabe proračunskih sredstev, - zbiranje podatkov in analiziranje ekonomskega razvoja občine, - izvedba javnih naročil iz tega področja in nadzor nad ostalimi javnimi naročili, - vodenje evidence o vseh izvedenih javnih naročilih in poročanje državi. |
Predšolska vzgoja, izobraževanje, brezposelnost, zdravstvo, socialno varstvo in društva ter organizacije: - spremljanje cen vrtcev in določanje prispevkov staršev, - organizacija prevozov otrok, - sodelovanje pri pripravi programov izobraževanja odraslih, - javna dela za brezposelne ( načrtovanje in skrb za izvajanja), - izvajanje družbeno koristnega dela, - načrtovanje mreže zdravstvene javne službe, - načrtovanje obsega družbene dejavnosti, ugotavljanje potreb po dodatnih programih in širitvi programov za investicijsko vzdrževanje stavb in opreme, - sodelovanje pri pripravi investicijske dokumentacije na področju družbenih dejavnosti, - nadzor nad izvajanjem sprejetih odlokov oz. drugih aktov občine iz ega področja in prijava kršiteljev ustreznim organom, - vodenje postopka za izdajo koncesij na področju družbenih dejavnosti, - zbiranje in analiziranje podatkov o finančnem poslovanju zavodov oz. drugih javnih služb na tem področju, - izvedba razpisov proračunskih sredstev za kulturne, športne, humanitarne ter druge programe. |
Investicije, razvoj: |
- priprava in koordiniranje priprave investicijske dokumentacije za investicije, - pripravljanje vlog in vodenje postopka za pridobitev in porabo državnih in evropskih sofinancerskih sredstev, - priprava in vodenje javnih naročil. |
Stvarno premoženje in evropske zadeve: |
- vodenje postopkov ravnanja ( pridobivanja, razpolaganja, upravljanja in najemanja) s stvarnim premoženjem občine, - vodenje postopkov vpisa zemljišč, ki so javno dobro, v zemljiško knjigo in postopkov razlastitve nepremičnin, - spremljanje postopkov dedovanja ( za socialne primere), - skrb za smotrno gospodarjenje z občinskim premoženjem, - priprava pogodb o služnosti ter skrb za vpis služnosti v zemljiško knjigo, - priprava in evidentiranje najemnih pogodb za poslovne prostore, - spremljanje strateških smernic skupnosti EU, - spremljanje dejavnosti skladov EU ( pregledovanje državnega razvojnega programa, nacionalnega strateškega referenčnega okvirja, posameznih operativnih programov), - priprava investicijske dokumentacije za investicije tega področja, - priprava vlog in vodenje postopka za pridobitev in porabo sofinancerskih sredstev, - preverjanje možnosti financiranja iz drugih virov, neodvisnih od EU, |
Druge naloge tega področja: |
- ažuriranje podatkov na spletni strani občine, - posredovanje informacij javnega značaja iz tega področja v svetovni splet, - skrbništvo nad prejetimi računi iz tega področja, - ostale naloge po navodilih in odredbah ( ustnih ali pisnih) župana. |
Prijava kandidata mora vsebovati:
virov (če ga je kandidat pridobil)
2. izjavo kandidata, da:
Po 13. točki ZJU se kot delovne izkušnje šteje delovna doba na delovnem mestu, za katero se zahteva ista stopnja izobrazbe in čas pripravništva v isti stopnji izobrazbe, ne glede na to , ali je bilo delovno razmerje sklenjeno oziroma pripravništvo opravljeno pri istem ali pri drugem delodajalcu. Za delovne izkušnje se štejejo tudi delovne izkušnje, ki jih je javni uslužbenec pridobil z opravljanjem del na delovnem mestu, za katero se zahteva za eno stopnjo nižja izobrazba, razen pripravništva v eno stopnjo nižji izobrazbi. Kot delovne izkušnje se upošteva tudi delo na enaki stopnji zahtevnosti, kot je delovno mesto, za katero oseba kandidira. Izbrani kandidat bo delovne izkušnje dokazoval z verodostojnimi listinami, iz katerih sta razvidna čas opravljanja dela in stopnja izobrazbe.
Za delovna mesta oziroma nazive, za katere se ne zahteva univerzitetna izobrazba ali visoka strokovna izobrazba s specializacijo oziroma magisterijem znanosti se predpisane delovne izkušnje skrajšajo za tretjino v primeru, da naloge na tem delovnem mestu opravlja javni uslužbenec, ki ima
univerzitetno izobrazbo ali visoko strokovno izobrazbo s specializacijo oziroma magisterijem znanosti.
Pri izbranem kandidatu se bo preverjalo, ali ima opravljeno obvezno usposabljanje za imenovanje v naziv. V nasprotnem primeru bo moral izbrani kandidat usposabljanje v skladu z 89.členom ZJU opraviti najpozneje v enem letu od sklenitve pogodbe o zaposlitvi.
Pri izbranem kandidatu se bo preverjalo, ali ima opravljen strokovni izpit iz upravnega postopka. V nasprotnem primeru bo moral izbrani kandidat izpit v skladu s tretjim odstavkom 31.člena Zakona o splošnem upravnem postopku (Uradni list RS, št. 24/06 – uradno prečiščeno besedilo, 105/06 – ZUS- 1, 126/07, 65/08, 8/10 in 82/13) opraviti najkasneje v treh mesecih od sklenitve delovnega razmerja.
Pri izbranem kandidatu se bo preverjalo ali je pridobil funkcionalna znanja upravnega vodenja in upravljanja kadrovskih virov. V nasprotnem primeru bo moral izbrani kandidat v skladu s tretjim odstavkom 81.člena ZJU to znanje pridobiti v petnajstih mesecih od dneva imenovanja na položaj.
Izbrani kandidat bo delo opravljal na uradniškem delovnem mestu na položaju. Položaj bo opravljal v nazivu Višji svetovalec I, v prostorih Občine Dornava, Dornava 135 A, 2252 Dornava. Delovno razmerje bo sklenjeno za določen čas, s polnim delovnim časom, za obdobje 5 let.
Pisno prijavo z izjavami je potrebno poslati v zaprti ovojnici z označbo: >> za javni natečaj - direktor občinske uprave << na naslov: Občina Dornava, Dornava 135 A, 2252 Dornava, in sicer v roku 8 dni po objavi na spletni strani Občine Dornava ter pri Zavodu RS za zaposlovanje. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate., pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.
Obvestilo o končanem javnem natečaju bomo objavili na spletnih straneh Občine Dornava: https://www.dornava.si/.
Informacije o izvedbi javnega natečaja dobite pri občinski upravi Občine Dornava (tel. št. 02 754 01 10).
V besedilu javnega natečaja uporabljeni izrazi, zapisani v moški slovnični obliki, so uporabljeni kot nevtralni za ženske in moške.
Številka:110-5/2019-1
Datum: 26.09.2019
Župan Občine Dornava
Janko Merc
Priloge:
Št. AM-51/19
Maribor, 19. 8. 2019
AKCIJA STERILIZACIJ in KASTRACIJ LASTNIŠKIH PSOV IN MAČK V
VETERINARSKIH AMBULANTAH V PODRAVJU
Spoštovani
S 1. oktobrom 2019 bomo znova začeli akcijo sterilizacij in kastracij lastniških psov in mačk v veterinarskih ambulantah v Podravju. Prav preveliko število lastniških živali je v glavnem tudi vzrok velikega števila zavrženih in zapuščenih živali.
Akcija bo potekala v veterinarskih ambulantah v Podravju, ki bodo akcijo podprle, in bo trajala od 1. do 31. oktobra 2019. V društvu se bomo ves čas akcije trudili, da bi zanjo izvedelo čim večje število občanov, za kar pa se obračamo tudi na vas in vas prosimo, da preko občinskih glasil, kabelske televizije in drugih oblik obveščanja občanov obvestite vsa gospodinjstva v vaši občini o poteku akcije.
Ko bomo imeli potrjene veterinarske ambulante (predvidoma do začetka septembra), bomo natisnili letake in plakate ter vam jih dostavili. Kuponi se bodo dobili tudi na sodelujočih veterinarskih ambulantah, tako da jih bodo občani lahko dobili tam, ko bodo svoje živali pripeljali na sterilizacije in kastracije.
Prosimo, da nam čimprej sporočite, koliko plakatov vam lahko dostavimo, da bi jih potem dali na vaša oglasna mesta (najbolje, da nam pošljete povratni mail na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.). V društvu bomo poskrbeli za tiskanje plakatov in dostavo v vašo občino, vas pa prosimo, da bi poskrbeli, da bi bili potem izobešeni na vseh oglasnih panojih.
V upanju, da bomo v letošnji akciji čim bolj uspešni in bomo tako s skupnimi prizadevanji poskrbeli za čim manj zavrženih živali, računamo na vaše sodelovanje in vas lepo pozdravljamo.
Društvo za zaščito živali Maribor
Rok Štibler, predsednik društva
Poslano občinam po e-pošti
Odprt je razpis za sprejem in podaljšanje bivanja študentov visokošolskega študija v študentskih domovih in pri zasebnikih za študijsko leto 2019/2020.
Študenti prošnjo za sprejem ali za podaljšanje lahko oddajo do 16. 8. 2019.
Povezava do razpisa: http://portal.evs.gov.si/subvencionirano-bivanje
Občinske komisije v navedenih občinah ocenijo škodo na obrazcih 1, 3, 4 in 5 do 23. avgusta 2019, podatki iz obrazcev pa morajo biti do istega dne vneseni v spletno aplikacijo Ajda. Pri ocenjevanju škode je treba upoštevati tipične skupine del iz priloge 3 zgoraj navedene uredbe (Uredbe o metodologiji za ocenjevanje škode (Ur. l. RS, št. 67/03,79/04,81/06 in 68/08).
Obrazce si lahko prenesete tukaj.