Občina Dornava, Dornava 135 A, 2252 Dornava na podlagi prvega odstavka 58. člena Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07 – uradno prečiščeno besedilo, 65/08, 69/08 – ZTFI-A, 69/08 – ZZavar-E in 40/12 – ZUJF, v nadaljnjem besedilu ZJU) objavlja javni natečaj za prosto položajno uradniško delovno mesto
DIREKTOR OBČINSKE UPRAVE
Delovno mesto direktor občinske uprave je uradniško delovno mesto na položaju, ki se opravlja v nazivu Višji svetovalec I., stopnja naziva IV.
Kandidat, ki se bo prijavil na navedeni javni natečaj, mora poleg splošnih pogojev, ki jih urejajo predpisi s področja delovnega prava, izpolnjevati naslednje pogoje:
Želena znanja:
Delovno področje:
drugimi organi,
zahtevnih gradiv,
Finance: |
- priprava predloga proračuna in finančnega načrta skladov, kadrovskega načrta in načrta nabav in gradenj z obrazložitvami, predloge predpisov, ki so potrebni za izvršitev proračuna ter priprava skupnega predloga načrta razvojnih programov (določi način in roke za predložitev načrtov razvojnih programov neposrednih uporabnikov proračuna), - priprava predloga za župana glede kvot za plačevanje obveznosti, prerazporeditve posameznih proračunskih postavk ali drugih ukrepov zaradi likvidnostnih težav proračuna, - sprotno spremljanje porabe proračunskih sredstev, - zbiranje podatkov in analiziranje ekonomskega razvoja občine, - izvedba javnih naročil iz tega področja in nadzor nad ostalimi javnimi naročili, - vodenje evidence o vseh izvedenih javnih naročilih in poročanje državi. |
Predšolska vzgoja, izobraževanje, brezposelnost, zdravstvo, socialno varstvo in društva ter organizacije: - spremljanje cen vrtcev in določanje prispevkov staršev, - organizacija prevozov otrok, - sodelovanje pri pripravi programov izobraževanja odraslih, - javna dela za brezposelne ( načrtovanje in skrb za izvajanja), - izvajanje družbeno koristnega dela, - načrtovanje mreže zdravstvene javne službe, - načrtovanje obsega družbene dejavnosti, ugotavljanje potreb po dodatnih programih in širitvi programov za investicijsko vzdrževanje stavb in opreme, - sodelovanje pri pripravi investicijske dokumentacije na področju družbenih dejavnosti, - nadzor nad izvajanjem sprejetih odlokov oz. drugih aktov občine iz ega področja in prijava kršiteljev ustreznim organom, - vodenje postopka za izdajo koncesij na področju družbenih dejavnosti, - zbiranje in analiziranje podatkov o finančnem poslovanju zavodov oz. drugih javnih služb na tem področju, - izvedba razpisov proračunskih sredstev za kulturne, športne, humanitarne ter druge programe. |
Investicije, razvoj: |
- priprava in koordiniranje priprave investicijske dokumentacije za investicije, - pripravljanje vlog in vodenje postopka za pridobitev in porabo državnih in evropskih sofinancerskih sredstev, - priprava in vodenje javnih naročil. |
Stvarno premoženje in evropske zadeve: |
- vodenje postopkov ravnanja ( pridobivanja, razpolaganja, upravljanja in najemanja) s stvarnim premoženjem občine, - vodenje postopkov vpisa zemljišč, ki so javno dobro, v zemljiško knjigo in postopkov razlastitve nepremičnin, - spremljanje postopkov dedovanja ( za socialne primere), - skrb za smotrno gospodarjenje z občinskim premoženjem, - priprava pogodb o služnosti ter skrb za vpis služnosti v zemljiško knjigo, - priprava in evidentiranje najemnih pogodb za poslovne prostore, - spremljanje strateških smernic skupnosti EU, - spremljanje dejavnosti skladov EU ( pregledovanje državnega razvojnega programa, nacionalnega strateškega referenčnega okvirja, posameznih operativnih programov), - priprava investicijske dokumentacije za investicije tega področja, - priprava vlog in vodenje postopka za pridobitev in porabo sofinancerskih sredstev, - preverjanje možnosti financiranja iz drugih virov, neodvisnih od EU, |
Druge naloge tega področja: |
- ažuriranje podatkov na spletni strani občine, - posredovanje informacij javnega značaja iz tega področja v svetovni splet, - skrbništvo nad prejetimi računi iz tega področja, - ostale naloge po navodilih in odredbah ( ustnih ali pisnih) župana. |
Prijava kandidata mora vsebovati:
virov (če ga je kandidat pridobil)
2. izjavo kandidata, da:
Po 13. točki ZJU se kot delovne izkušnje šteje delovna doba na delovnem mestu, za katero se zahteva ista stopnja izobrazbe in čas pripravništva v isti stopnji izobrazbe, ne glede na to , ali je bilo delovno razmerje sklenjeno oziroma pripravništvo opravljeno pri istem ali pri drugem delodajalcu. Za delovne izkušnje se štejejo tudi delovne izkušnje, ki jih je javni uslužbenec pridobil z opravljanjem del na delovnem mestu, za katero se zahteva za eno stopnjo nižja izobrazba, razen pripravništva v eno stopnjo nižji izobrazbi. Kot delovne izkušnje se upošteva tudi delo na enaki stopnji zahtevnosti, kot je delovno mesto, za katero oseba kandidira. Izbrani kandidat bo delovne izkušnje dokazoval z verodostojnimi listinami, iz katerih sta razvidna čas opravljanja dela in stopnja izobrazbe.
Za delovna mesta oziroma nazive, za katere se ne zahteva univerzitetna izobrazba ali visoka strokovna izobrazba s specializacijo oziroma magisterijem znanosti se predpisane delovne izkušnje skrajšajo za tretjino v primeru, da naloge na tem delovnem mestu opravlja javni uslužbenec, ki ima
univerzitetno izobrazbo ali visoko strokovno izobrazbo s specializacijo oziroma magisterijem znanosti.
Pri izbranem kandidatu se bo preverjalo, ali ima opravljeno obvezno usposabljanje za imenovanje v naziv. V nasprotnem primeru bo moral izbrani kandidat usposabljanje v skladu z 89.členom ZJU opraviti najpozneje v enem letu od sklenitve pogodbe o zaposlitvi.
Pri izbranem kandidatu se bo preverjalo, ali ima opravljen strokovni izpit iz upravnega postopka. V nasprotnem primeru bo moral izbrani kandidat izpit v skladu s tretjim odstavkom 31.člena Zakona o splošnem upravnem postopku (Uradni list RS, št. 24/06 – uradno prečiščeno besedilo, 105/06 – ZUS- 1, 126/07, 65/08, 8/10 in 82/13) opraviti najkasneje v treh mesecih od sklenitve delovnega razmerja.
Pri izbranem kandidatu se bo preverjalo ali je pridobil funkcionalna znanja upravnega vodenja in upravljanja kadrovskih virov. V nasprotnem primeru bo moral izbrani kandidat v skladu s tretjim odstavkom 81.člena ZJU to znanje pridobiti v petnajstih mesecih od dneva imenovanja na položaj.
Izbrani kandidat bo delo opravljal na uradniškem delovnem mestu na položaju. Položaj bo opravljal v nazivu Višji svetovalec I, v prostorih Občine Dornava, Dornava 135 A, 2252 Dornava. Delovno razmerje bo sklenjeno za določen čas, s polnim delovnim časom, za obdobje 5 let.
Pisno prijavo z izjavami je potrebno poslati v zaprti ovojnici z označbo: >> za javni natečaj - direktor občinske uprave << na naslov: Občina Dornava, Dornava 135 A, 2252 Dornava, in sicer v roku 8 dni po objavi na spletni strani Občine Dornava ter pri Zavodu RS za zaposlovanje. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate., pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.
Obvestilo o končanem javnem natečaju bomo objavili na spletnih straneh Občine Dornava: https://www.dornava.si/.
Informacije o izvedbi javnega natečaja dobite pri občinski upravi Občine Dornava (tel. št. 02 754 01 10).
V besedilu javnega natečaja uporabljeni izrazi, zapisani v moški slovnični obliki, so uporabljeni kot nevtralni za ženske in moške.
Številka:110-5/2019-1
Datum: 26.09.2019
Župan Občine Dornava
Janko Merc
Priloge: