Včeraj popoldne sta v Bovec prispeli še dve kolesi, tokrat pogonski za B in C postajo, danes pa so kolo na postaji B že namestili na svoje mesto.
V času deževja, ki je sicer povzročilo veliko preglavic in posledično tudi zamik dokončanja zunanjih del, so delavci francoskega Semerja na vseh postajah namestili elektro in krmilne omarice ter preostalo potrebno instalacijo, zdaj pa inženir iz Semerja dokončuje povezavo in izvaja teste.
Seveda so namestili tudi nove zavore, kontrolne sisteme in povezali vse podajalne sisteme na vseh postajah. Nemogoče pa je bilo izvajati dela na stebrih, zato so delavci Kaskaderja prejšnji petek dokončali prvi, v ponedeljek in včeraj pa še drugi splet jeklenice, kar pomeni, da je zdaj ta del na odseku A-B krožnokabinskežičnice nov. v smislu zagotavljanja največje možne varnosti in ugodnega počutja potnikov. Zamenjani so tudi tisti deli, za katere se je ob izvajanju testov pokazalo, da jih ne bi bilo treba zamenjati.
Danes so eno od včeraj prispelih koles že namestili na svoje mesto obračalno, okoli 2,5 tone težko kolo za odsek B-C, v naslednjih dneh bodo namestili še zadnje kolo na postaji C. V začetku prihodnjega tedna pričakujejo še dve kolesi, zadnjo pogonsko za postajo B in obračalno za postajo D.
Načrtovano odprtje na to soboto ob občinskem praznikuse nekoliko zamika v julij, glavni razlog za to pa je, kot smo že poudarili, izjemno slabo dolgotrajno vreme. Seveda pred izboljšanjem vremena tudi koles ni imelo smisla voziti v Bovec, saj si nihče ne želi, da bi bila nova kolesa izpostavljena dežju.
Verjetno pa se bodo tudi Pomi na tem projektu naučili marsikaj, saj, kot vse kaže, doslej še niso imeli tako marljivih delavcev. Vsi njihovi izvedbeni plani so namreč s strani izvajalca Dr. Duhovnih d.o.o. in podizvajalca Kaskader d.o.o. potolčeni, kar pomeni, da so dela, ki jih v Pomi načrtujejo za 3 delovne dneve, opravljena v enem dnevu, tista, za katera so načrtovali 3 tedne, kot je na primer postavljanje kolesnih baterij, pa so bila opravljena v nekaj dneh. Seveda v sodelovanju in izvajanju z inženirji iz Pome, ki so dela tudi nadzirali. Prav zato lahko govorimo tudi o zamikih dobav iz Pome.
Zapisal in foto: MILAN ŠTULC