Pogorje, ki je dolgo časa kazalo svoje prijazno obličje, je v zadnjih dneh začelo kazati svoj pravi zimski visokogorski obraz.
Bolj dežuje v dolini, bolj sneži v visokogorju, je vedno veljalo reklo, ki se je potrdilo tudi v zadnjih dneh. Na kaninskem pogorju je v zadnjih dneh zapadlo več kot dva metra snega, zato je bilo treba poskrbeti tudi za varnost žičniških naprav. S teptalnim strojem so se v soboto prebili skozi visoke snežne zamete, dosegli Prevalo in odstranili sneg okoli obračalne postaje, enako pa so storili tudi ob pogonski postaji, tako da ni nevarnosti, da bi ju sneg poškodoval.
Kaskader je na Kaninu organiziral tudi dežurno službo, ki je imela predvsem nalogo, da s teptalnim strojem vzdržuje ozek»vozni pas«, ki omogoča same premike teptalnega stroja in odstranjevanja snega ob obeh postajah štirisedežnice Prevala.
Pri Kaskaderju sicer ocenjujejo, da je nevarnost za plazove na Kaninu relativno majhna.
»Sneg je padal z vetrom, tako da so grebeni spihani, v zatišju pa je snežna odeja v povprečju debela dva metra, v kotlinah pa veliko več. Naši delavci zdaj vlečejo nov signalni kabel, ki bo zamenjal starega od srednje vstopno izstopne postaje do obračalne postaje na Prevali. Ko končamo s tem delom, pride na vrsto postavitev krmilne omare in vzpostavitev povezave preko signalnega kabla z računalniškim pultom, kar je pogoj za začetek obratovanja sedežnice. Slednje vodi in izvaja nadzornik POME,« na kratko opiše trenutno stanje na smučišču Kanin direktor družbe Kaskader d.o.o. Peter Poljanec.
Čaka jih še demontaža sedežev in pregled prižem ter sklepno dejanje,končni pregled s strani Zavoda za gradbeništvo (ZAG) ter izdaja obratovalnega dovoljenja za Prevalo.
Opravljali bodo tudi dela po postajah A,B,C,D in opravili generalno prenovo kolesnih baterij krožnokabinske žičnice, ki so jih pred snegom demontirali z vseh stebrov in jih s pomočjo helikopterja prepeljali v dolino. Prenova kolesnih baterij trisedežnice Skripi bo potekala v postaji D.
Zapisal: MILAN ŠTULC
Foto: KASKADER