Izvajalci del na smučišču Kanin so bili pravi boj za osvojitev Prevale s težko mehanizacijo in ga tudi dobili.

Potem ko je na kaninskem pogorju zapadlo od 50cm do meter snega, na nekaterih mestih pa tudi več, se težka mehanizacija ni mogla več prebiti do Prevale. Pettonsko kolo so tja uspeli prepeljati še po suhem, podkonstrukcija pa je iz proizvodnje v Bovec žal prispela prepozno, da bi lahko enako storili tudi s tem osnovnim elementom.

Ker pa smo ob odločitvi za oživitev smučišča vsi skupaj obljubili, da bomo v težavah iskali rešitve in ne obratno, so izvajalci del tudi v teh nemogočih razmerah pristopili profesionalno in pogumno. Samo tisti, ki so že kdaj sedeli v buldožerju ali bagru, vedo, kaj na tako strmem pobočju pomeni za goseničarja že pomrznjen teren, kaj šele meter debela snežna odeja. Marsikdo je temu rekel le misija nemogoče.

Ker pa sneg pomeni pravo podlago za ratrak, so tega z B postaje na prikolici prepeljali do snega in nato pa so se z njim zapeljali do D postaje. Z njim so nato na trasi do Prevale najprej odrinili toliko snega, da so se z buldožerjem in bagrom do sinoči uspeli prebiti do Sedla, danes pa vse do Prevale.

V naslednjih dneh bodo težje elemente na Prevalo prepeljali z buldožerjem, med njimi podkonstrukcijo za obračalno kolo in še en večji kos opreme, drobni material pa z ratrakom, ki je za ta namen opremljen z ustrezno opremo. Najprej bodo seveda postavili podkonstrukcijo, nanjo z bagrom namestili pettonsko obračalno kolo, nato pa nadaljevali z namestitvijo jeklenice in drugih elementov.

V tem tednu sta tehnika iz Pome opravila tudi servis na pogonski postaji štirisedežnice Prevala.

Zapisal: MILAN ŠTULC
Foto: KASKADER