Občina Postojna
10. jun 2015
Evropski potrošniški center Slovenija pomaga, kjer vas čevelj žuli - praznovanje 10. obletnice delovanja mreže EPC

V letu 2015 Mreža Evropskih potrošniških centrov, ki deluje na evropski ravni – vanjo so vključene države EU, Islandija in Norveška – praznuje 10. obletnico delovanja. Ta dogodek slovenski EPC obeležuje s povečanimi aktivnostmi, s katerimi se želi približati posameznemu potrošniku na »terenu«, seznaniti širšo javnost s storitvami za potrošnike in izboljšati splošno poznavanje slovenskega EPC. To soboto se je akcija Kje vas čevelj žuli? že odvila v središču Postojne.
Glavna dejavnost akcije Kje vas čevelj žuli? na terenu je informiranje in svetovanje, ki se izvaja v »potujoči pisarni«, to je v dvonadstropnem avtobusu, s katerim EPC od 5. – 10. junija obiskuje večje kraje v Sloveniji (Kranj, Nova gorica, Postojna, Koper, Ljubljana, Maribor, Novo mesto).
V središču Postojne je svoje aktivnosti na terenu EPC izvajal to nedeljo in mimoidočim nudil  celovite storitve, zato smo se svetovalcem EPC v »pisarni na terenu« pridružili svetovalci z drugih področij: Informacijska točka Europe Direct Primorsko-notranjske regije, ki zagotavlja splošne informacije o EU, njenih politikah in programih in center SOLVIT, ki državljanom nudi informacije in pomoč v čezmejnih sporih, ki se nanašajo na odločitve upravnih organov v državah članicah EU, Islandije, Norveške in Lihtenštajna.
Kdaj vam Evropski potrošniški center lahko nudi? Evropski potrošniški center vam pomaga pri težavah, ki nastanejo med potrošnikom in trgovcem v EU, na Norveškem ali Islandiji; obravnava vprašanja, kot so spletno nakupovanje, nakup blaga in storitev, potovanje z letalom, turistično potovanje in najem avtomobila; daje praktične nasvete in informacije o vaših potrošniških pravicah, da se boste lažje izognili težavam pri nakupovanju ali potovanju v Evropski uniji, na Norveškem ali Islandiji; pomaga vam vzpostaviti stik s trgovcem, ki se ne odziva na vašo pritožbo; ter vas seznani z drugimi možnostmi za reševanje vaše pritožbe, če do sporazumne rešitve spora ne pride.
Storitve Evropskega podjetniškega centra v Sloveniji so državljanom na voljo vsak delovnik od 9.00 do 13.00. V stik z njimi pa lahko stopite preko e-naslova: epc.mgrt@gov.si, telefona: 01 400 37 29 ali jih obiščete na njihovi spletni strani www.epc.si.

Delovanje mreže EPS sicer sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Pivka, 9.6.2015
Pripravila: Informacijska točka Europe Direct Primorsko-notranjske regije

 


Tiskaj