Občina Postojna
Zastopnica pacientovih pravic

Pacient ima po Zakonu o pacientovih pravicah  – ZpacP - pravico do brezplačne pomoči pri uresničevanju pacientovih pravic po ZPacP. Delo zastopnika je zaupno.

Na našem območju deluje kot zastopnica pacientovih pravic

ga. Jožica TROŠT KRUŠEC, mag. prava.

Sedež in pisarno za delovanje ima v Kopru, Vojkovo nabrežje 4 A v prostorih Zavoda za zdravstveno varstvo Koper. Prostori zavoda so v centru mesta, nasproti poslovne stavbe Banke Koper, v parku, ob večjem makadamskem parkirišču.

Podatki o delovanju zastopnice:

Naslov: Zastopnica pacientovih pravic
Jožica Trošt Krušec
Vojkovo nabrežje 4 A
6000 Koper.
   
Elektronski naslov: zastopnica.pacienta@guest.zzv-kp.si
   
Telefonska številka: 041 667 501
   
Uradne ure v pisarni v Kopru: sreda od 15.30 ure do 21.30 ure     
petek od 14.30 ure do 21.30 ure. 
   
Uradne ure po telefonu: ponedeljek, torek in četrtek od 18.00 do 20.00 ure     
                           

Za obisk v pisarni se je potrebno predhodno naročiti na tel. št. za naročanje: 05 66 30 809.

Naročanje je možno vsak delovni dan od  8.00 do 14.00 ure.

 
Pristojnosti zastopnika pacientovih pravic:
  • svetuje in pomaga pacientu ali ga zastopa pri uveljavljanju pravic po ZPacP,
  • pacientu na primeren način svetuje o vsebini pravic, načinih in možnostih njihovega uveljavljanja v času pred ali med zdravljenjem in kadar so te kršene,
  • daje konkretne usmeritve za uveljavljanje pravic in predlaga možne rešitve,
  • pacientu nudi pomoč pri vlaganju pravnih sredstev po ZPacP,
  •  za pacienta opravlja potrebne poizvedbe v zvezi z domnevnimi kršitvami pri izvajalcih zdravstvenih storitev,
  • pri izvajalcih zdravstvenih storitev neformalno posreduje z namenom hitrega odpravljanja kršitev,
  • kadar ne gre za kršitev pravic po ZPacP zakonu, pacienta napoti na pristojno pravno ali fizično osebo ali pristojen državni organ,
  • v okviru pacientovega pooblastila vlaga pravna sredstva po in daje predloge, pojasnila in druge izjave v imenu in v korist pacienta za hitro in uspešno razrešitev spora,
  • daje pacientu osnovne informacije, nudi strokovno pomoč in daje konkretne usmeritve tudi pri uveljavljanju pravic s področja zdravstvenega varstva, zdravstvenega zavarovanja in izvajanja zdravstvene dejavnosti,
  • izvajalec zdravstvenih storitev mora zastopniku omogočiti dostop do vseh podatkov, ki so potrebni za njegovo delo v zvezi z zadevo, ki jo obravnava,
  •  zastopnik se lahko seznani z zdravstveno dokumentacijo pacienta na podlagi njegove pisne privolitve.
Zastopanje pacienta pri izvajalcih zdravstvenih storitev zastopnik opravlja na podlagi pisnega pooblastila pacienta.



Tiskaj