| 22.
jul
2014
| Med Postojnsko jamo in Predjamskim gradom brezplačni prevozi |
V podjetju Postojnska jama, d.d. se neprenehoma trudimo dvigniti kakovost storitev in pri tem upoštevati trajnostni razvoj območja in skrb za ohranjanje narave. Tako smo z eno izmed zadnjih storitev, ki smo jih dodali v ponudbo, brezplačnim prevozom - obiskovalcev med Postojnsko jamo in Predjamskim gradom - doprinesli prav k trajnostnemu razvoju in razbremenitvi okolja pri Predjamskem gradu, kjer je število parkirnih mest bistveno manjše, kakor pri Postojnski jami. Gostje so novost hitro sprejeli, tako da je avtobus, ki dnevno opravi šest povratnih voženj, vedno zaseden skoraj do zadnjega kotička. Brezplačen prevoz do Postojnske jame pa v sezonskih mesecih ob določenih urah nudimo tudi obiskovalcem, ki pridejo v Postojno z avtobusom ali vlakom.
Druga novost, ki smo jo v letošnjem poletju uvedli v ponudbi ogleda Predjamskega gradu pa je avdio-vodenje, ki je obiskovalcem prav tako kot pri Postojnski jami odslej na voljo v 15 jezikih tudi v Predjamskem gradu, kar bo marsikomu še bolj približalo zgodbo o njegovem najbolj znamenitem prebivalcu Erazmu in predvsem o zgodovini gradu, njegovi posebni umeščenosti v prostor in namenu, ki ga je grad imel ob nastanku.
Ob ogledu Postojnske jame pa gostom, ki potujejo s svojimi štirinožnimi hišnimi prijatelji, že od lani nudimo čuvanje v ličnih pesjakih, kjer imajo psi na voljo senco in vodo in tako v miru počakajo na svoje lastnike, medtem ko ti obiščejo Postojnsko jamo. Tudi ta storitev je za obiskovalce Postojnske jame brezplačna in zanjo se odloča vse več gostov. Še posebej je storitev dobrodošla v vročih poletnih dneh.
Novost, ki se je letos dotaknila same storitve ogleda Postojnske jame pa je, da se jezikovne skupine za vsak ogled oblikujejo že pred vstopom v jamo, tako da vodnik goste pozdravi pred vhodom v jamo, jih spremlja že na vlaku, gostom pa je na ta način na voljo več časa za ogled jame in za pot, ki jo ob ogledu opravijo peš. Skupine po posameznih jezikih vodenja so veliko manjše in obisk bolj individualiziran, kar pripomore k večjemu doživetju ogleda. Logistika ogleda je seveda na ta način veliko bolj zahtevna, gostje pa tudi bolj zadovoljni.
Večino dodanih storitev je brezplačnih in bremenijo naše poslovanje, prav tako nismo dvigali cen vstopnic, saj se v Postojnski jami zavedamo, kako pomembno je, da gost zapušča Postojno zadovoljen. Zahtevnost gostov je vsako leto večja, od nas pa je odvisno, kako jih zadovoljimo, saj bo le od tega odvisen naš rezultat. Tudi zato med mladimi vzgajamo ekipo promotorjev, ki obiskovalce ob prihodu sprejme, jih oskrbi z vsemi informacijami in poskrbi za njihovo dobro počutje v Parku Postojnske jame.
Zapisali: Postojnska jama d. d.
foto: VALTER LEBAN
IZTOK MEDJA
| |