| 15.
mar
2005
| Delavni sestanek Notranjsko-kraški regionalni zavoda za turizem Postojna in družba Postojnska jama, turizem d.d. z župani občin ustanoviteljic |
Notranjsko-kraški regionalni zavod za turizem Postojna in družba Postojnska jama, turizem d.d. sta županom občin ustanoviteljic Zavoda predstavila okvirni program dela znotraj partnerskega projekta »Management turistične destinacije Postojna«.
Že meseca januarja 2005 sta Zavod in družba javnosti predstavila omenjeni projekt, katerega vrednost je 100 MIO SIT. S projektom sta partnerja uspešno kandidirala na javnem razpisu za pridobitev sredstev evropskega strukturnega sklada za regionalni razvoj ERDF iz katerega so bila pridobljena sredstva v višini 40 mio SIT. 60 mio SIT je kot partner v projektu zagotovila družba Postojnska jama, turizem d.d. Sredstva iz evropskega sklada za regionalni razvoj so tudi prva neposredno pridobljena strukturna sredstva skladov EU v Notranjsko-kraški regiji.
|
| Na današnjem sestanku je direktor Postojnske jame, turizema d.d. predstavil aktivnosti znotraj projekta, ki jih bodo izvajati letos, nadaljevali pa v naslednjem letu: - oblikovanje krovne blagovne znamke turistične destinacije – Notranjsko-kraške regije, skozi katero bi se tržilo tudi druge znamke, znamenitosti oziroma dejavnosti, - vzpostavitev ključnega medija – »turističnega portala«, kjer bi si turisti lahko ogledali vse informacije o Notranjsko-kraški regiji - na portalu bo pomembna pridobitev »rezervacijski sistem« za storitve, gostinske ponudbe, namestitve idr. - oblikovanje in predstavitev dveh novih blagovnih znamk: Postojnska jama in Predjamski grad, katerima se bo pridružila še Grad Snežnik, - projekt oz. program bo podprt z različnimi tiskovinami, - s 1. avgustom letos bodo začeli s sejemskimi aktivnostmi - drugo leto pa z izobraževanjem vodnikov, informatorjev in animatorjev ter označevanjem pohodniških, kolesarskih poti idr.
| |
|