Uspešna predstavitev kamniškega turizma na sejmu Natour Alpe Adria
31.01.2016
Po štirih pestrih dneh se je na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani zaključil že 27. mednarodni sejem Natour Alpe Adria, ki sta ga s svojo prisotnostjo popestrili tudi kamniški turistični stojnici. Dogajanje, ki je vključevalo raznovrstno animacijo in degustacijo lokalnih jedi Okusi Kamnika, so skupaj z Zavodom za turizem in šport v Občini Kamnik in kamniškimi turističnimi društvi pomagali tvoriti številni turistični ponudniki iz Kamnika in okolice.
Osrednji turistični sejem, kateremu so letos organizatorji dodali še butično poslovno borzo Natour, je v dvorane prireditvenega in razstavnega prostora privabil številne obiskovalce željne spoznavanja tako slovenskih kot tudi tujih turističnih destinacij. Kamnik z okolico se je predstavljal v okviru slovenske turistične stojnice »I feel Slovenia«, saj je z januarjem 2016 izpolnil potrebne pogoje za pridobitev srebrnega znaka Slovenia Green Destination.
V okviru prireditvenega prostora Slovenske turistične organizacije je vsak dan potekala pestra animacija sodelujočih destinacij in degustacija lokalnih jedi. Kamnik se je predstavljal z izdelovanjem velikoplaninskega trniča, ki sta ga prišla predstavit pastirica Andreja Bečan in pastir Peter Erjavšek, ter s keramičarkama iz KUD Hiša keramike, zakaj pa ne majolka, ki sta poslikavanjem kamniške majolke pritegnili veliko pozornosti.
Manjkalo ni niti dobre kamniške lokalne hrane, ki so jo vse dni pridno pripravljali gostinski ponudniki iz Kamnika in okolice. Obiskovalci so se lahko pogostili z bombetkami s kamniško kajžerco iz Gostilne in penziona Repnik, tuhinjsko filo iz družinske gostilne Pri planinskem orlu, številnimi dobrotami Okusov Kamnika iz gostišča Mili vrh, manjkalo pa ni niti žganje iz vršičkov in storžev ruševja – rušovc.
Tudi stojnica kamniških turističnih društev v Stekleni dvorani se je šibila pod lokalnimi dobrotami, ki so jih poleg članov turističnih društev pripravili številni kamniški turistični ponudniki, Domžalski dom na Mali planini, kmetija Pr'Gabršk, trgovina z lokalno zdravo prehrano Zlata ptička in Društvo podeželskih žena Tuhinjske doline.
Na sejmu, ki ga vsako leto obišče preko 15.000 ljudi, je za Kamnik vladalo veliko zanimanje. Strateško postavljena stojnica v okviru Slovenske turistične organizacije je že takoj na vhodu privabljala poglede z ogromno fotografijo Velike planine, tudi po jedi Okusi Kamnika pa so se obiskovalci z veseljem vračali. Verjamemo, da bo prestavitev na sejmu Natour Alpe Adria privabila tako domače kot tudi tuje goste, ki se bodo Verjamemo, da bo ta uspešna prestavitev na sejmu Natour Alpe Adria privabila tako domače kot tudi tuje goste, ki se bodo v Kamniku radi zadržali tudi več dni.
Besedilo: Sara Vidmar, Zavod za turizem in šport v Občini Kamnik
Fotografije: Klemen Brumec