Gimnazija in srednja šola Rudolfa Maistra Kamnik gostiteljica projekta Erasmus+
12.03.2019
V teh dneh se na Gimnaziji in srednji šoli Rudolfa Maistra odvija projekt Erasmus+ KA229 ITTP-21CS 2018 – 2020 (Vključevanje tehnologij v učni proces za razvijanje spretnosti 21. stoletja). Ob tej priložnosti je dopoldan v Sejni dvorani Občine Kamnik župan Matej Slapar sprejel gostitelje in sodelujoče omenjenega projekta.
Cilji projekta Erasmus+ KA229 ITTP-21CS 2018 – 2020 (Vključevanje tehnologij v učni proces za razvijanje spretnosti 21. stoletja) so sooceniti trenutno stanje stopnje uporabe IKT pri poučevanju v partnerskih šolah z uporabo orodja, ki vključuje Zrelostni model inovacij (IMM); poiskati in spoznati programske in tehnološke rešitve za uporabo pri poučevanju, učenju in preverjanju za doseganje spretnosti v realnosti 21. stoletja, s predstavitvijo naprav in tehnologij, problemov medsebojnega delovanja, delujočih lokalno ali v spletu, od brezplačnih do preizusnih in komercialnih; vpeljati IKT za doseganje spretnosti 21. stoletja z razvojem izbirnega šolskega kurikula, ki poudarja transdisciplinarnost na področju varovanja okolja s horizontalnim vključevanjem kemijskih in bioloških znanj. Dandanes namreč živimo v digitalni resničnosti, saj vsakodnevno uporabljamo internet stvari IoT, internet vsega IoE, shranjevanje v oblaku in umetno inteligenco v procesu odločanja, še posebej pri globokem učenju. To dejstvo ključno vpliva tako na gospodarsko kot družbeno življenje.
Vse partnerske šole, poleg Gimnazije in srednje šole Rudolfa Maistra Kamnik še šole iz Romunije, Turčije in Portugalske, so srednje strokovne in jih povezuje preučevanje področja naravnih virov in sodelovanje dijakov, starih od 16 do 17 let. Učitelji okolja, kemije, biologije in informatike bodo v mešanih skupinah izvedli več študij o pomembnosti spretnosti uporabe IKT v 21. stoletju, ocenili stopnjo vključevanja IKT, predstavili primere uporabe tehnologij, kot so pametna televizija, tablica, pametni telefon, pametna plošča, video projektor in medsebojno povezovanje teh naprav. Digitalna orodja bodo glede na fukcionalnost razvrščena v skupine, kot so komunikacija, interaktivno sodelovanje, izdelava miselnih vzorcev, raziskovanje, oblikovanje, simulacija, testiranje, in vključena v osnutek transdisciplinarnega kurikula z vključevanjem IKT. Pridobljene izkušnje in priporočila za uporabo bodo vključena v vodič Good Practice Guide on ICT Implementation in Transdisciplinary Teaching of Optional Curricula.
Zbrane sta v imenu gostiteljev projekta pozdravila ravnateljica Gimnazije in srednje šole Rudolfa Maistra Kamnik Bernarda Trstenjak in koordinator projekta na Gimnaziji in srednji šoli Rudolfa Maistra Kamnik, profesor Janez Klemenčič. Slednji je tudi predstavil projekt in sodelujoče šole.
Župan Matej Slapar jim je v imenu Občine Kamnik zaželel obilo uspeha v prihajajočem delu in obilico novega, koristnega znanja. Obenem pa jim je z upanjem, da bi se v Kamniku dobro počutili in si ogledali mnogo lepot, ki jih ponuja naše srednjeveško mesto, povabil, da se v naše kraje vrnejo še ob kakšnih drugih priložnostih.